HTML

tirsdag den 5. februar 2013

En lille blomster hat

For snart længe siden købte jeg en engelsk hækleopskrift på etzy. Jeg har ingen problemer med at hækle efter engelske opskrifter men deres betegnelser for garn og måde at dele det op i det forstår jeg virkelig intet af.

Da jeg havde købt to forskellige typer garn uden at have fundet noget der passede aftalte jeg med hende jeg havde købt opskriften af at hun skulle sende noget garn som hun vidste passede. Jeg ventede og ventede og ventede lidt mere indtil der lå en mail fra hende om hun havde fået brevet retur med beskeden ubekendt på adressen. Kloge åge her havde glemt at ændre adressen på Paypal kontoen så den var blevet sendt til den gamle adresse. Hun sendte garnet igen, denne gang til den rigtige adresse og her er resultatet.



Opskriften kan i finde her hvis i selv har mod på at lave den.
Hvis ikke laver jeg den gerne på bestilling i ønsket farve og str. prisen er 70kr inkl porto og den kan laves i følgende størrelser:

- nyfødt (33-36cm),
- baby (41cm)
- 12-18mdr (46cm)
- 18-36mdr (50cm)


3 kommentarer: