HTML

søndag den 2. juni 2019

Tube kurv

Tube kurv

I kan følge mig på Instagram under navnet @ByKirsti og på Facebook under navnet ByKirsti.dk.

Når i deler billeder af ting lavet ud fra mine opskrifter, på Facebook, Instagram osv. må i meget gerne hashtag #ByKirsti eller tagge @ByKirsti. Jeg synes det er fedt at se hvad andre har lavet ud fra opskrifterne!

Design og ophavsretslige rettigheder tilhører Kirsti Testroote, www.ByKirsti.dk
 
Læs mere om copyright på mine opskrifter på min blog her 

Du skal bruge:
- Hæklenål nr. 10
- 1 nøgle tube garn (120m/550g)


Forkortelser:
mr – magisk ring
m – maske
lm - luftmaske
km - kædemaske
fm – fastmaske
hst – halv stangmaske
omg – omgang
gent – gentag
bml - bagerste maskeled
udt. – udtagning, lav 2 fm i samme maske


Kurven hækles i spiral og omgangene afsluttes derfor ikke.

 
Færdigt mål
Højde: ca 20cm
Diameter: ca 22cm

Kurv:
1.omg: 9hst i en mr (9)
2.omg: 2hst i hver m (18)
3.omg: *1hst,udt* gent. ** omg rundt (27)
4.omg: *udt, 2hst* gent. ** omg rundt (36)
5.omg: 1hst, udt *3hst, udt* gent. ** i alt 8 gange, 2hst (45)
6.omg: *udt, 4hst* gent. ** omg rundt (54)
7.omg: 1hst i bml af hver m (54)
8-17.omg: 1hst i hver m (54)
18.omg: 15hst, 8lm spring 7m over, 20hst, 8lm, spring 7m over, 5hst (56)
19.omg: 15hst, 9hst om lm, 19hst, 9hst om lm, 4hst (56)
20.omg: 1km i bml i hver m. (56)

Klip garnet og hæft enden. Hvis du vil have en pæn afslutning kan du gøre som jeg har gjort i min vejledning her.

Garnet til kurven er sponsoreret af Just one more row



1 kommentar:

  1. Hej der, her er en hurtig, dette er udelukkende for dem, der har brug for en ændring i deres kærlighedsliv, dem, der søger en pålidelig stavehjul, der hjælper med at genoplive deres smuldrede / smuldrende forhold og også dem, der lider af lidelser af forskellige slags, denne læge er en, der er virkelig alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavningskastering. Læge Egwali stavehjem er det rigtige valg for dig, alt hvad du behøver at gøre er bare en kontakt, så jeg kan forsikre dig om, at resten ville være komplet magi, min kærlighedslivet var på randen af ​​at kollapse, indtil jeg bestilte en kærlighedsformulering, at alle nødvendige procedurer blev fulgt korrekt for at sikre, at det fungerer perfekt. I dag er jeg et levende vidne om, at doktor Egwali tryllekunst fungerer uden nogen rimelig tvivl. Derfor bruger jeg alle medier til at fortælle verden om denne store stavelæge, der bragte fred og enhed tilbage til mit hjem. Tal med ham i dag og få dine følelsesmæssige tilbageslag udslettet helt.
    Nå ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet