HTML

søndag den 19. juni 2011

Min første blog -yay

Så fik jeg lavet min aller første blog og æren den er søde Charitas -tusind tak fordi du hjalp mig igang du skønne!

Min blog vil primært handle om håndarbejde men måske laver jeg en lille rawfood sektion. Så tænker i måske hvad dælen er rawfood. Kort sagt går det ud på at man ikke spiser fødevarer der har været opvarmet/tilberedt til over 42 grader. Dette betyder at kosten primært består retter bestående af frugt, grønt, nødder, tørret frugt og evt en mindre andel frosen frugt og grønt. Jeg startede på denne kost for ca 1,5mdr siden og har indtil nu tabt 8kg, - 18kg to go!

Jeg håber at i der læser med vil nyde siden og finde inspiration til nye projekter.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye blog det bliver sjovt at følge den :)

    SvarSlet
  2. Hej Kirsti..
    Faldt lige over din side.. og synes du virkede bekendt.. Sjovt som vi sådan støder på hinanden i ny og næ på nettet men igen mister kontakten..

    Håber du har det godt.

    Tanja..
    En gammel penneveninde.. meget gammel efterhånden ;)

    SvarSlet