HTML

tirsdag den 21. februar 2017

Giveaway - vind 15 nøgler garn


KONKURRENCEN ER SLUT
Så blev det tid til en giveaway. Denne gang har Rito Garn og Hobby, måske bedre kendt som Rito.dk, været så søde at sponsorere hele 15 nøgler af deres nye Infinity Hearts Rose 8/4 bomuld, og vinderen må helt selv vælge hvilke farver vedkommende kunne tænke sig.

Infinity Heart Rose fås i 19 lækre farver, og er lige nu på tilbud til 15kr pr. nøgle. En af mine favoritter må helt sikkert være den flotte turkise farve, den ville være perfekt til babyting, hvilket er det jeg hækler mest af.



Hvis man som jeg, hækler rigtig meget, så er det vigtigt at ens udstyr er i orden, og her tænker jeg især på hæklenålene. Vi er alle forskellige, og det mærke der fungere for den ene, er ikke nødvendigvis det samme der fungere for andre. Derfor er det super fedt at Rito.dk har så stort et udvalg i hæklenåle. Min personlige favorit er Clover soft touch, men jeg har lidt kig på deres hæklenåle med lys, da jeg ofte hækler med mørke farver, og det derfor kan være lidt svært at se hvad jeg laver når jeg hækler om aftenen.  
Udover hæklenåle har Rito.dk også et rigtig godt udvalg af bøger. Hæklebøger og strikkebøger er, sammen med garn, jo lidt ene af mine svagheder. Jeg kan simpelthen ikke få for mange bøger eller for meget garn, især ikke bomuldsgarn.
Nogle af mine favoritbøger er 250 strikkemønstre, som har været kanon i forbindelse med strikning af karklude. Samt Maja Hansens bøger men især Hæklede dyr og Flere hæklede dyr. Dyrene på denne barnevognskæde er fra de to bøger.
Kunne du tænke dig at deltage i giveawayen så er det nu du skal spidse ører, eller øjne om man så må sige.

Konkurrencen løber her på bloggen, på min Facebookside ByKirsti.dk her samt min Instagram profil ByKirsti her.
Der vil blive trukket en vinder blandt alle deltagere. Det betyder at du har hele 3 muligheder for at deltage i giveawayen, så når du har deltaget her på bloggen så skynd dig over på Facebooksiden og Instagram og deltag der.

For at deltage her på bloggen skal du skrive en kommentar og fortælle hvilke af de skønne farver du ville vælge Infinity Hearts Rose i hvis du vandt. Du finder alle farverne her.


Giveawayen slutter tirsdag d. 2872-17

45 kommentarer:

  1. jeansblå

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. En i hver farve til klude eller lyskugler

    SvarSlet
  3. vil hækle nogen dyr til mine børn og karklude samt hjerter og roser <3 håber på lykken og ønsker den skønne gave finder vej til mig <3
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  4. Ville vælge den gule og den røde. De virker så klare i farverne og ville være ideel til kyllinger og hjerter ☺

    SvarSlet
  5. Med 2 nye familiemedlemmer her i foråret vil jeg vælge rosa, syre, orange og jeansblå og lave hyggelige ting til de små ny skud på stammen :-)

    SvarSlet
  6. Jeg ville nok vælge at få en af hver farve og så nok købe de 4 resterende farver ved siden af. Så er jeg sikker på jeg har de perfekte farver når jeg skal lave tøjdyr og bamser :)

    SvarSlet
  7. Uhhhh svært valg�� men jeans blå og grå�� håber og krydser fingre for at jeg er heldig �� �� ��

    SvarSlet
  8. Jeg ville vælge de grønne,hvide og gule nuancer, Håber på lidt held �� krydser fingre. ��

    SvarSlet
  9. God formiddag Kirsti,

    virkelig dejlig giveaway du har fået i hus:-)
    Jeg vil så gerne lave et tæppe i farverne: brun, beige, natur og hvid.

    Og mit næste projekt et de hæklede dyr til en barnevognskæde, da vi venter en lille ny i flokken:-)

    Hilsner og en skøn dag før sne!

    SvarSlet
  10. Jeg ville vælge en af hver farve.

    SvarSlet
  11. Sort, orange og brun som en start :)

    ireneejensen @ hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg ville vælge grønne og turkise farver - måske til et lille sommertæppe i grannystripes ;) kh. Kreafreak

    SvarSlet
  13. Uhh vil gerne vinde marineblå nr 114 så jeg kan hækle en bluse til mig selv ��

    SvarSlet
  14. Jeg ville vælge i blå nuancer til et tæppe

    SvarSlet
  15. Den røde farve.. Så ville jeg hækle håndklæde klude til jul ��

    SvarSlet
  16. En af hver farve da jeg hækler mange nusseklude og små dyr til min søn og mine dagpleje børn����

    SvarSlet
  17. Det må være de blå/turkise farver til drengetøj mm

    SvarSlet
  18. Jeg vil lave hemmeligheder����

    SvarSlet
  19. dem alle!!! Altså det er jo vildt skønne farver, så lige nu kan jeg ikke sige fx kun en farve:-)

    SvarSlet
  20. Vil gerne vinde hvide og blå ❤

    SvarSlet
  21. Uh, altså tror jeg vil starte med lyseblå, jeansblå og marine eller hvid, lysegrå og grå eller natur, beige og brun eller hvid, lyserød og gammelrosa eller hvid, syren og lilla, men jeg kunne også gå efter regnbuen i lidt mere pastel udgave. De er superflotte alle sammen!!!!!

    SvarSlet
  22. Jeg ville hækle noget legemad til min mands dagplejebørn, så jeg kunne bruge mange forskellige farver/nuancer som, rød, orange, brun, grøn, blommefarvet, gul, lyserød, beige osv

    SvarSlet
  23. Jeg ønsker mig ferskefarvet, lilla, rød blå grøn alle en farve af hver for de er så flotte alle sammen :)

    SvarSlet
  24. Wup Wup vil hækle noget ��������

    SvarSlet
  25. Drømmen er at sende en masse skadestue-bamser afsted - desværre er SU ikke enig i at der skal være penge til garn... Denne garn pakke ville kunne realisere drømmen��

    SvarSlet
  26. Jeg vil hækle nogle flotte karklude.

    SvarSlet
  27. Allerhelst en blanding, min søster har lige lært mig at hækle og et blevet bidt af at hækle bamser, mit næste projekt tænker jeg bliver din pingvin :)

    SvarSlet
  28. Hækle en Rainbow Mandala Waistcoat vest :D <3 rigtig god weekend

    SvarSlet
  29. En del forskellige, sådan at jeg kan få hæklet en masse lækre karklude og håndklæder til, jeg flytter hjemmefra (og til gaver til andre) :)

    SvarSlet
  30. Ville hækle nogle dyr til mine børnebørn (7 stk)

    SvarSlet
  31. Alle farverne er flotte , så ville vælge en af hver

    SvarSlet
  32. Ville vælge rød grøn hvid da jeg skal igang med julesokker til mine 2 børnebørn ��������

    SvarSlet
  33. Jeg ville helt sikkert vælge de klare røde og orange farver hvis jeg vandt.

    SvarSlet
  34. Jeg vil vælge nogle klare farver til at hækle sjove dyr af

    SvarSlet
  35. Jeg ville vælge forskellige blå og grå evt med lidt hvid til et gulvtæppe i sekskanter.

    SvarSlet
  36. Jeg vil vælge hvid, blå og grå nuancer :)

    SvarSlet
  37. Jeg vil vælge forskellige blå farver til en bamse jeg snart skal lave til min kusines dreng 😀

    SvarSlet