HTML

mandag den 7. januar 2013

Giveaway - Bogen Hæklet legetøj

For et par dage siden skød jeg en gætte konkurrence igang.
Det der skulle gættes var præmien i denne giveaway. Pia gættede ud fra et billede og et par ledetråde hvad præmien var og hun har derfor 5 ekstra lodder i denne giveaway hvis hun vælger at deltage.


Da jeg mellem jul og nytår gik på nettet for at bruge de penge jeg havde fået tilbage for nogle af mine julegaver, havde jeg jer læsere i tankerne.

Jeg bestilte 5 strikke/hæklebøger bla. Maja Hansens nyeste bog, Hæklet legetøj og hendes første bog Hæklede dyr.
Udover de  to bøger har Maja også udgivet Flere hæklede dyr som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. I løbet af året har jeg vist flere af de dyr jeg har hæklet ud fra opskrifter fra bogen, bla. Gunnar gadekryds, Freja fårKarl kylling og Gert gravhund.

I forbindelse med at jeg bestilte de 5 bøger, sendte jeg forlaget en mail, og spurgte om de ikke ville sponsorere et eksemplar af bogen, til udlodning i en giveaway, og det ville de gerne. Derfor har i nu chancen for at vinde den skønne bog.

Lodderne:

- Kommentar = 1 lod
- Fast læser* = 2 lodder
- Del giveawayen på facebook = 1 lod
- Lav et indlæg om giveawayen på din egen blog** = 3 lodder

Der kan ialt samles 7 lodder.

* fast læser er enten via gfc, Bloglovin, mail eller ByKirsti på Facebook.
** husk link til indlægget om denne giveaway

Vinderen:
Vinderen trækkes d. 1/2

Husk min anden giveaway  i samarbejde med Owlicious og husk at der som noget nyt vil komme hemmelige giveaways for mine faste læsere. Læs mere om det her

OBS: husk at skrive en kommentar herunder med kontaktoplysninger. Det er dit eget ansvar at angive kontakoplysninger så det er muligt at komme i kontakt med dig.
Har det ikke været muligt at komme i kontakt med vinderen 7 dage efter udtrækningen trækkes der en ny vinder.

Min holdning omkring sponsorerede giveaways kan i læse her.

108 kommentarer:

  1. 1-2-3 og 4 kæmpe lodder til mig. Jeg fik nemlig Hæklede dyr og Flere hæklede dyr i julegave ;). Så ville da være super at vinde denne til samlingen ;)

    SvarSlet
  2. Den vil jeg da meget gerne vinde. Deltager med 3 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne være med på 4 lodder:-)

    SvarSlet
  4. 7 lodder til mig. Jeg har allerede linket på facebook, og jeg vil straks linke fra min blog.
    Har de to første med Majas hæklede dyr, så denne ville være dejlig at få til samlingen.

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig i denne lækre give away:-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Den vil jeg bare SÅ gerne vinde.
    Jeg snupper 3 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  8. Jeg er fast læser :) to lodder..

    SvarSlet
  9. Den måtte gerne lande her hos mig.... :-)

    Deltager med 3 lodder.

    /Hanne
    (hannne93@gmail.com)

    SvarSlet
  10. Jeg er fast læser, og her er min kommentar - 3 lodder:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  11. 3 lodder til mig :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. 6 lodder til mig Håber på heldet vil følge mig

    SvarSlet
  13. Har samlet alle 7 lodder plus de 5 jeg vandt :D

    Så det bliver 12 lodder i alt.

    http://bykirsti.blogspot.dk/2013/01/giveaway-hklet-legetj-af-maja-hansen.html?m=1

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov. Forkert link :

      http://casioperia.blogspot.dk/2013/01/give-away-hos-bykristi.html?m=1

      Slet
  14. Deltager med 3 lodder (kommentar + fast læser)
    God karma!

    SvarSlet
  15. meget gerne med på 3 lodder :)
    Kh Micha

    SvarSlet
  16. jeg vil gerne deltag med 2 lodder = fast læser og kommentar.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne være med... Og jeg Deltager med to lodder :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  18. Fed bog, den har mormor længe ønsket sig.. Et stort lod til mig :)
    marianneesteffensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  19. 2 kæmpe lodder!!! Uh hvor spændende...!!
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Hej, jeg snupper tre lodder og krydser fingere

    SvarSlet
  21. Jeg deltager gerne med 3 lodder. :-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    Gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. vil gerne deltage med 3 lodder

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  24. Jeg har dem med dyrene og vil meget gerne deltage med 2 lodder for den her :-)

    SvarSlet
  25. SIkke heldigt at de ville være med til en giveaway! 3 lodder til mig jo :-) marieerenbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  26. 6 lodder fra mig :D
    Her er link til mit indlæg http://newyearnewweight.wordpress.com/2013/01/08/give-away-hos-bykirsti/

    SvarSlet
  27. Deltager med 3 lodder :-)
    Har først for nylig fået øjnene op for hækling jeg strikker rigtig meget, men har de sidste par måneder også fået hæklet lidt, så den bog vil jeg rigtig gerne vinde :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  28. Jeg snupper da helt klart alle 7 lodder :) Sådan en give-away kan man da ikke være foruden og slet ikke når man som jeg lige er startet med at hækle igen efter sååååå mange år :)

    Totalt fed give-away og selvfølgelig kommer der et link på min blog også :)

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. deltager med 3 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  31. 3 lodder til mig :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  32. Åh, den gad jeg godt at vinde!

    Jeg smider lodder i for:
    Kommentar = 1 lod
    Fast læser = 2 lodder
    Indlæg på min blog om give-awayen = 3 lodder (http://zoomsnoren.blogspot.dk/2013/01/endnu-en-mulighed-for-at-vinde-en-maja.html)

    Jeg deltager i alt med 6 lodder.
    Nu er der kun tilbage at krydse fingre!
    XXXXXXX

    SvarSlet
  33. Smider 3 lodder i puljen. 1 for kommentar og 2 for at følge dig på Bloglovin.
    Julie

    SvarSlet
  34. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  35. 3 lodder :)

    Har dog også delt på min blog www.MinKusineMaria.dk

    SvarSlet
  36. Jeg vil super gerne vinde den lækre bog og satser med 5 lodder ;D

    SvarSlet
  37. Jeg vil rigtig gerne deltage med et enkelt lod (;

    SvarSlet
  38. Vi vil gerne deltage med 3 lodder... vi følger dig på facebook og vidst også på bloglovin.

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet
  40. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, har nemlig ikke købt denne bog endnu. Knus Heidi

    SvarSlet
  41. 3 lodder til mig tak :-)
    Jeg vil rigtig gerne have fingrene i den bog!

    Hilsen Frk. Hansen
    -nu med give away på bloggen!

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 3 lodder (måske 4 hvis del på blog også tæller)

    SvarSlet
  43. Jeg er med på 3 lodder og krydser fingre til de bliver helt hvide! Den vil jeg så gerne vinde :D

    SvarSlet
  44. Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  45. Jeg er også med på 3 lodder ;)

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne være med, med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  47. Deltager gerne med kommentar+fast læser :o)

    SvarSlet
  48. nøøøøj bare jeg vinder jeg elsker at hækle og min veninde trænger sådan til graviditetsopmuntring med et bare hæklede gaver. Jeg har aldrig vundet før og jeg synes den bog ser helt fantatsisk ud.
    jeg nupper 7 lodder.
    fra Diana Mosterskuffert.blogspot.dk email mosterskuffert@hotmail.dk

    SvarSlet
  49. Har lige meldt mig som fast læser - så 3 lodder til mig
    Den bog vil jeg gerne vinde så jeg krydser og håber :)

    SvarSlet
  50. Jeg deltager med 7 lodder :-)

    Michellespuur@hotmail.com

    SvarSlet
  51. 3 lodder til mig!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Den ville da være dejlig at få til samlingen af kreative bøger. deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  53. Nøj den gad jeg godt vinde.
    Kaster derfor 7 lodder ind i puljen og krydser mine fingre

    Hilsen Karin

    SvarSlet
  54. Jeg vil rigtig gerne vinde! Deltager med 1 lod.
    Mvh Line
    linejessen@jubii.dk

    SvarSlet
  55. Åh Kirsti
    Jeg er da nødt til at deltage på min datter, Louises, vegne.
    Hun er så jublende glad for sine tre venner i turkis - hunden, uglen og Hello Kitty:)
    Måske kan der vindes inspiration til flere søde dyr til hendes teenageværelse.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Gravhunden er faktisk en opskrift fra Majas anden bog :)

      Slet
  56. Har lige fundet din blog, æj hvor er din blog bare lækker :)
    deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  57. Jeg snupper 6 lodder :-) Fin blog du har :-) kh Sanne

    SvarSlet
  58. Åh den vil jeg gerne vinde, så jeg kan blive meget bedre til at hækle, så jeg snupper alle 7 lodder :-)

    SvarSlet
  59. Skøntttt..... Også blev jeg da også lige fast læser. Jeg deltager med 6 lodder.

    SvarSlet
  60. Den kunne være nice at vinde til samlingen, så jeg har de to andre bøger :)
    Deltager med 4 lodder (kommentar, bloglovin og facebook)

    SvarSlet
  61. Jeg deltager gerne :D. Den ville passe med resten af bogreolen ;). Melder mig til 4 lodder (Kommentar, Fast læser og Facebook)

    SvarSlet
  62. Den er søøøøød ;')
    deltager med 3 lodder
    Fast læser og denne kommentar ;)

    www.Aussiewhy.blogspot.com
    Neddyyy@live.dk

    SvarSlet
  63. Jeg er med på 3 lodder. Har allerede de første 2 bøger, så krydser fingre for netop også at kunne få fingrene i denne :)

    Mvh. Tina / mediaprincess.dk / tinawinky@gmail.com

    SvarSlet
  64. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  65. Tre forhåbentligt heldige lodder fra mig :)

    SvarSlet
  66. Jeg smider tre lodder i puljen :)

    SvarSlet
  67. Et lod til mig. Josefine på 4 mdr vil elske alle de dyr! Hib44@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Jeg deltager med et lod :)

    P.s. super fed giveaway!

    SvarSlet
  69. De er bare så gode hendes bøger
    3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  70. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  71. Fin blog og spændende give-away.. Den vil jeg gerne vinde :-) Deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  72. Her må jeg bare være med! 3 lodder, tak. :)

    SvarSlet
  73. 2 lodder til mig :)

    mullegoj@gmail.com

    Mvh.
    Helle

    SvarSlet
  74. Super dejligt at finde sådan en dejlig blog som din, så jeg glæder mig til at se mere. Bliver helt klart fast læser. deltager forrhåbentligt med 4 lodder.
    mvh Lisbeth lih1966@live.dk

    SvarSlet
  75. Hov den havde jeg da nær misset, jeg deltager da helt klart med 1 lod (det kunne da være)

    SvarSlet
  76. Jeg deltager med 6 lodder :-)
    Og håber helt klart det mig, der er den heldige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så lige linket http://madebyrogilds.blogspot.dk/2013/01/vil-du-vinde.html

      Slet
  77. Hejsa har du udtrukket en vinder igår???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej....min mor havde fødselsdag igår og er først hjemme igen imorgen så vinderen kommer imorgen el mandag. Beklager forsinkelsen

      Slet
  78. I have been surfing online more than three hours today, yet I never found
    any interesting article like yours. It is pretty worth
    enough for me. Personally, if all web owners and bloggers
    made good content as you did, the internet will be a
    lot more useful than ever before.

    Also visit my webpage :: natural hair loss

    SvarSlet
  79. If some one needs to be updated with most
    up-to-date technologies afterward he must be visit this website and be up to date daily.


    My blog - hair follicle
    Also see my web page :: provillus hair loss treatments

    SvarSlet
  80. Greetings! Very helpful advice within this post!

    It's the little changes that make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

    Also visit my blog: toenail fungus treatment

    SvarSlet
  81. I know this web page presents quality based posts and additional stuff,
    is there any other site which offers these kinds of information in quality?


    my weblog www.maidbrigade.com

    SvarSlet
  82. Τhе рost has confiгmеd uѕeful
    to us. Ιt’s νery helpful anԁ you really are naturallу really ωell-іnfοгmeԁ in
    this field. Үou poѕѕess opened my οwn sіght to vаriouѕ thoughts about this paгticular subjесt matter with intгiguing, notable and reliablе written сontent.


    My homepage; buy Valium
    Feel free to surf my site - Valium

    SvarSlet