HTML

torsdag den 16. maj 2013

Vind lækre øreringe og gavekort på 350kr til Cici.dk

Idag er det StarsForStacy.dk og Cici.dk jeg vil præsentere.
Begge webshops er nogen jeg har har samarbejde med før her på bloggen.
 
 
StarsForStacy.dk er en webshop forhandler de skønneste øreringe. De har alt fra klassiske ørestikker til mere flagrende fjerørenringe.
Kan i huske jeg en gang holdt en giveaway som jeg ikke helt kunne finde ud af om jeg skulle kalde sponsoreret eller ej?
I tilfælde af i har glemt den eller der er kommet nye til siden så får i altså lige historien igen. 
 
Jeg var sidste år, så heldig at vinde hele to giveaways, hver med et gavekort på 75kr til starsforstacy.
Jeg er ikke typen der dagligt skifter accessories, men jeg deltog i de to giveaways da jeg var igang med at samle strik der luner, make-up, creme, smykker o.lign. ind til kvinderne fra værestedet Reden hvilket i kan læse mere om her. Min tanke var at hvis jeg vandt ville jeg give det jeg købte til Reden.

Da jeg skulle bruge gavekortet viste det sig at jeg desværre ikke kunne slå dem sammen til det par øreringe jeg havde set. Jeg forklarede Jonathan fra Starsforstacy at min tanke havde været at give det jeg købte til mit lille indsamlingsprojekt men om jeg så kunne udlodde de to gavekort i en giveaway nu de ikke kunne slåes sammen.
I gætter aldrig hvad han så svarede!

Jeg fik en sød mail tilbage om at når nu det gik til et godt formål så ville han sende et par øreringe GRATIS!
Jeg synes det er rigtig fedt når virksomheder er med til at tage socialt ansvar. Det behøver ikke være store kontante donationer men lidt her og der har bestemt også ret!
 
 
 
Hos StarsForStacy.dk får man lige nu en gratis ring med hvis man køber for over 100kr og det er bestemt ikke svært at bruge 100kr i weebshoppen. Det er ikke nogen hemmelighed at jeg altid er vild med udsalg, og udsalg er netop hvad StarsForStacy.dk har lige nu.
Der er masser af øreringe på tilbud helt ned til 12,50kr OG der er gratis fragt så skynd jer ind forbi.
 
Mens i er derinde kan i jo kigge efter hvilke øreringe i kunne tænke jer hvis i vandt StarsForStacys's præmie i konkurrencen, de har nemlig sponsoreret et valgfrit sæt øreringe fra shoppen til en heldig vinder.
 
 
 
 
 Cici.dk er den anden sponsor jeg vil præsentere for jer idag.
Jeg har tidligere testet deres make-up produkter med stor fornøjelse. Hvis i har lyst kan i læse hele anmeldelsen her.
 
Nu skrev jeg godt nok jeg har testet deres produkter men egentlig var det ikke kun mig men også min mor, min søster og min plejelillesøster. Jeg synes det var en god måde at få flere aldres syn på produkterne på.
 
To af de produkter vi alle var enige om, var virkelig gode, var neglelakken og lip glossen.
 
Lakken er super nem at påføre, dækker rigtig godt og den laver ikke striber. Jeg har lavet en del kunstige negle, både gele og akryl, og må sige at det her var en af de lakker jeg personligt har synes der har været bedst at arbejde med.
 
Lip glossen den var rigtig rar at have på. Den havde ikke den der klistrede overflade som jeg synes lip gloss tit har. Nogle af lip glossene var med smag og normalt er jeg ikke til kunstige smagsstoffer i kosmetik men her har de formået at holde smagsaromaerne på et niveau hvor det ikke bliver for meget.
 
Efter min anmeldelse af deres produkter var Cici.dk så søde, at love at samle nogle udgåede produkter sammen, som jeg kan bruge i min indsamling til kvinderne fra Værestedet Reden, så mon ikke de også kan få lidt julegaver i år. Hvis i kunne tænke jer at se mit indlæg om julegaverne fra sidste år finder i det lige her.
 
Udover make-up sælger Cici.dk også hårprodukter og hudpleje. De har bla. nogle virkelig lækre øko produkter fra Urtegården.
 
Cici.dk har sponsoreret et gavekort på 350kr der kan bruges i deres webshop, så skynd jer at deltage i konkurrencen hvis i trænger til at forkæle jer selv eller veninden.
 
 
I deltager i konkurrencen lige her og husk i må meget gerne dele og kommentere på de fine præmier!


Dette indlæg er sponsoreret men alle holdninger er mine ærlige opfattelse af webshop/produkt. I kan læse min holdning til sponsorerede indlæg her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar