HTML

søndag den 2. juni 2019

Anmeldelse af tubegarn og hæklenål

Jeg er blevet spurgt om jeg vil anmelde Tube garnet og den ergonomiske hæklenål fra Prym i str 10 der passer til garnet, og selvfølgelig vil jeg da det!


Jeg gik lidt i tænkeboks omkring hvordan den bedste måde at lave en anmeldelse ville være, og blev enig med mig selv om at det næsten måtte være ved at lave en opskrift af garnet.
Jeg valgte at lave en opskrift på en kurv, da mit umiddelbare indtryk af garnet var at det var stift nok til at kunne holde på formen.
Denne kurv blev resultatet og opskriften finder i lige her.


Den ergonomiske hæklenål fra Prym er en størrelse 10mm og har en længde på 18cm.


Tubegarnet fås i 4 farver, Grøn mix som jeg har valgt, knækket hvid, mørk blå mix og lilla. Garnet består af 60% bomuld og 40% polyester, er 10-12mm bredt og hult.
Et nøgle har en løbelængde på 120m/550g og har en strikkefasthed på 10m x 12p = 10x10cm.
Der er anbefalet en pindestørrelse på 12-15mm og en hæklenål størrelse på 10-15mm.
Garnet tåler 30 graders maskinvask.


Ganske som forventet, var garnet super velegnet til at hækle kurve i. Det holder virkelig godt på formen, så man undgår at kurven klasker sammen.
I og med at garnet holder så godt på formen, er det også lidt hårdt for hænderne at arbejde i og jeg var i den forbindelse meget glad for den ergonomiske hæklenål. Den lå godt i hånden og den skred ikke når tubegarnet skulle trækkes igennem maskerne.


Andre ting jeg kunne forestille mig at garnet vil være godt til er: måtter, gulvtæpper, indkøbsnet o.lign.


Der er en rest garn tilbage fra kurven, og jeg går lidt og leger med tanken om at prøve, at lave en kurv hvor jeg trækker et plastikrør igennem garnet, og derefter hækler rundt om med en tynd kontrasttråd. Jeg skal bare lige se om nogen af mine akvarie buddies har noget rør liggende jeg kan prøve med.

Produkterne i dette indlæg er sponsoreret af Just one more row . I kan læse mere om hvordan jeg forholder mig til sponsorerede indlæg her.

1 kommentar:

  1. Hej der, her er en hurtig, dette er udelukkende for dem, der har brug for en ændring i deres kærlighedsliv, dem, der søger en pålidelig stavehjul, der hjælper med at genoplive deres smuldrede / smuldrende forhold og også dem, der lider af lidelser af forskellige slags, denne læge er en, der er virkelig alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavningskastering. Læge Egwali stavehjem er det rigtige valg for dig, alt hvad du behøver at gøre er bare en kontakt, så jeg kan forsikre dig om, at resten ville være komplet magi, min kærlighedslivet var på randen af ​​at kollapse, indtil jeg bestilte en kærlighedsformulering, at alle nødvendige procedurer blev fulgt korrekt for at sikre, at det fungerer perfekt. I dag er jeg et levende vidne om, at doktor Egwali tryllekunst fungerer uden nogen rimelig tvivl. Derfor bruger jeg alle medier til at fortælle verden om denne store stavelæge, der bragte fred og enhed tilbage til mit hjem. Tal med ham i dag og få dine følelsesmæssige tilbageslag udslettet helt.
    Nå ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet