HTML

søndag den 30. oktober 2016

Hue med neon på

 
En af de ting jeg elsker ved at lave ting til andre er at det ofte, er ting jeg aldrig selv ville have fundet på at lave. Den her hue er et glimrende eksempel på en sådan ting.
 
Jeg fik en besked med et billede, af en Boshi hue fra en ven. Huen var i neon farver med et par sorte striber.
Ham: 'Kan du ikke lave sådan en, den skal være varm?'
Mig: 'Øh joooooo, men jeg ved ikke lige hvor stort udvalget er i neonfarvet uld.'
Ham: 'Der må bare ikke være nogen mørke farver, og den skal have en KÆMPE dusk.' -det fik den!
 
 
 
Jeg smuttede en tur hos min garnpusher, Mille Marengs og hun havde det helt perfekte garn. Garnet blev godkendt og så var det jo lige med at finde en opskrift der passede. Der var ikke rigtig held med Boshi opskrifterne, og jeg lånte endda bogen på biblioteket. Problemet var at de alle var lavet i tykkere garn end det jeg havde fundet.
Til sidst fandt jeg en opskrift der passede. Opskriften fandt jeg her, hos Oombawka design. Jeg har lavet huen i den største størrelse af den lange variant, og jeg synes der skulle tilføjes et par omgange mere end opskriften viste.
 
Nå sidst men ikke mindst, hvad synes i om den? Go eller no go. Jeg ved godt hvad jeg synes, men det forbliver hemmeligt!
 
 



2 kommentarer:

  1. Huen er sød, men farverne er ikke nogen jeg ville bruge

    SvarSlet
  2. Den er fin og falder sikkert i god jord til den, som har bestilt den.
    Neon farver er in pt.
    Ønsker dig en god uhyggelig Halloween aften:-)

    SvarSlet