HTML

søndag den 13. maj 2018

Giveaway i samarbejde med We are knitters





Så blev det tid til en ny giveaway hos mig.
Denne gang har We are knitters været så søde at sponsorere et Sommer Scarf kit i valgfri farve.
I kan læse mere om hvad jeg synes om kittet her.

Konkurrencen løber her på bloggen, samt på Facebook og på min Instagram og der vil blive trukket en vinder i blandt alle deltagere.

I er velkomne til at deltage alle tre steder og derved øge jeres vinderchancer.

• Alt i skal gøre for at deltage her på bloggen er følgende:

- følge bloggen
- skrive en kommentar hvor i fortæller hvilken farve i ville vælge hvis i vandt. Farverne finder i her.

• Sidste chance for at deltage er søndag d. 20/5-18 •






20 kommentarer:

  1. Lis Vinter livv@mail.dk den grønne ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med Aquamarine
    /Maiken

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med khaki ��������������������

    SvarSlet
  4. Det skal hel bestemt være "Terrakotta"
    Flot farve, glæder mig til at følge med her ��

    SvarSlet
  5. Jeg tror jeg vil vælge grå men er også total vild med aquamarine 😊

    SvarSlet
  6. Det er svært at vælge, men tror set bliver Aquamarine 😊

    SvarSlet
  7. Det smukke sjal i mint ville jeg elske at hækle det i.

    SvarSlet
  8. Jeg vil lave det i marineblå

    SvarSlet
  9. jeg vil gerne lave det i dyb blå 💙

    SvarSlet
  10. Håndmalet sprinkle er lige tilpas uforudsigelig med farve mønstret at det passer til mig😊

    SvarSlet
  11. Hvis jeg bliver den heldige, er aquamarine mit valg :)

    SvarSlet
  12. Den grønne, som på billedet��

    SvarSlet
  13. Natur hvis jeg er heldig

    SvarSlet
  14. elsker vinrød <3
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  15. Jeg vælger gul�� Bare for at komme lidt ud af min comfort zone ☺️����

    SvarSlet
  16. Khaki er så fin 😍
    m_hoej20 (at) yahoo(dot) dk

    SvarSlet