HTML

fredag den 29. juli 2011

Min første giveaway

Så er det vist min tur til at lave en giveaway.

Udtrækning d. 31/1-12!

Denne giveaway står i de små premature babyers tegn.


Der vil være to måde at få lodder på. Den sædvanlige og så ved at strikker huer, tæpper eller strømper til de for tidligt fødte.
Giveawayen løber indtil der ialt er strikket 200 enheder -huer, strømper eller tæpper. Tingene sendes til mig og jeg sørger for at Riget får det hele samlet efterfølgende

I kan se billeder af noget af det jeg tidligere har lavet til Rigets neonatalafdeling her.Opskrifter på huer og strømper finder i et link til her.

Så til præmien.
Der er en præmie som der bliver trukket lod om blandt lodderne, det er den i ser her på billedet. Da vi står overfor at skulle flytte er det muligt der ryger flere ting i giveawayen hen af vejen når jeg for ryttet ud. Herudover er der en præmie til den der strikker flest enheder. Der vil komme billede af den senere men jeg kan afsløre at det vil blive noget til strikkepindene.


Sådan her får du lodder:
Fast læser = 1 lod
Kommentar her i tråden = 1 lod
Link til min blog = 1 lod
Link til min hjemmeside http://www.bykirsti.dk/ = 1 lod
Hver strikket enhed = 1 lod

Der kan linkes på Facebook eller blog

Obs i må meget gerne skrive hvor mange lodder i har så er det nemmere at overskue.

27 kommentarer:

  1. Så vil jeg da gerne være med til lodtrækningen. Har 3 lodder: Link på min blog, kommentar her og fast læser (var jeg allerede) - hilsen sydfra - Lisa

    SvarSlet
  2. Så bliver der lavet 3 lodder til dig (:

    SvarSlet
  3. Jamen jeg er her også vil jeg da gerne have chancen for vinde :) Hi hi linker vist da til dig i forvejen :D og er fast læser

    SvarSlet
  4. Jeg vil da også gerne være med :)
    Er fast læser, laver kommentar her og så laver jeg lige link på mon blog :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med jeg er følger har sat et billed i min blog og link til din hjemmeside. Så ser vi hvad det giver af lodder.
    kh

    SvarSlet
  6. Nej jeg er da også nødt til at være med, men kan ikke strikke.
    Men smider en kommentar her, er fast læser, og så linker jeg lige til din blog og din hjemmeside, så det bliver til 4 lodder

    SvarSlet
  7. Det var dog en dejlig giveaway, der varmer om hjertet :)
    Min datter på nu 5 er selv født 2 måneder før tid.
    jeg strikker ikke, så jeg vil nøjes med at fortælle at jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  8. Har lige meldt mig som fast læser og deltager meget gerne i sådan en spændende giveaway

    SvarSlet
  9. det gør ikke noget man ikke kan strikke (: det er derfor der også er andre muligheder for lodder (: de huer jeg selv laver i øjeblikket ligger jeg med i det antal huer der skal strikkes før jeg trækker en vinder men jeg får selvfølgelig ikke selv lodder (:

    SvarSlet
  10. hej vil så gerne vinde det her da jeg kan bruge det til min hobby jeg har sådan en kæmpe hobby og har virkelig meget (:

    SvarSlet
  11. Så har jeg gjort alle de ting du vil have vi skulle gøre

    Fast læser = 1 lod
    Kommentar her i tråden = 1 lod
    Link til min blog = 1 lod
    Link til min hjemmeside http://www.bykirsti.dk/ = 1 lod
    Hver strikket enhed = 1 lod

    SvarSlet
  12. dytbåt: så er der 4 lodder til dig og hvis du strikker noget og sender til mig så er der et lod mere pr ting (:

    SvarSlet
  13. Da vi står overfor at skulle flytte er det muligt der ryger flere ting i giveawayen hen af vejen når jeg for ryttet ud

    SvarSlet
  14. Smider 2 lodder i puljen og krydser fingre ;o)

    SvarSlet
  15. 1 lod til mig, tak :D
    kunne rigtig godt bruge lidt nyt til den kreative skuffe

    SvarSlet
  16. Jeg har skrevet en kommentar, blevet fast læser og linket til bloggen på Fb (ved ikke om det tæller?)

    Super lækre ting og sikken en fantastisk sag at støtte!
    Hilsen Nynne, der selv brugte lidt tid på neonatal med det 4 vidunder i rækken.

    SvarSlet
  17. MorT4: jo det tæller skam (:

    SvarSlet
  18. Sikke en fin give away, vil gerne deltage med to lodder. Glæder mig til at følge din blog :-)

    God dag

    SvarSlet
  19. Jeg deltager gerne med 3 lodder. Jeg vil se om jeg får tid til at prøve mig med huerne - har aldrig prøvet det før, men det er ikke sikkert, da jeg har en del der skal ordnes for tiden.

    SvarSlet
  20. hejsa deltaer gerne med 2 lodder..

    SvarSlet
  21. Så har jeg fået strikket ca 10 huer. Kom frisk alle i strikkeglade kvinder (: tæpper kan også hækles (;

    SvarSlet
  22. 1lod :-D
    http://justsmiiiile.blogspot.com/

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 2 lodder ;0)

    SvarSlet
  24. Nå nu er det længe siden der sidst har været en kommentar og jeg må jo nok sande at der ikke er flere der melder sig med strik så nu sættes der dato for trækningen.

    Der trækkes lod d. 31/1-12

    SvarSlet
  25. Super god ide med at strikke til neonatalafdelingen - jeg har selv haft 2 piger som er født for tidligt og de lå 4 uger på Glostrup. Der fik jeg en anden god opskrift på sokker, som jeg strikkede mange af til pigerne. Har stadig et sæt af sokker og hue liggende, hvor har de dog været som.
    Jeg vil gerne deltage med et lod.
    VH Lisbeth i Frederikssund

    SvarSlet
  26. Deltager med 1 lod :-)
    Nanna-evans@live.dk

    SvarSlet