HTML

torsdag den 14. juni 2012

Giveaway - lidt forkælelse

Så er det ved at være tid til en ny giveaway her på siden.
Denne gang bliver det lidt anderledes end det plejer. I stedet for at der er en fast præmie er der denne gang 4 præmier MEN hvor mange af de præmier der ryger i spil afhænger af hvor mange der deltager i giveawayen.

Nu til præmierne:
Der er 4 trin, første trin er udløst fra start de efterfølgende 3 trin udløses ved 20, 50 og 100 deltagere.

1. trin er udløst fra start


 
2. trin er udløst

3. trin er udløst


4. trin udløses ved 75 deltagere


 
Udtrækningen: Vinderne trækkes d. 15/8
Vinderne: Der trækkes det antal vindere som der er udløst trin. Det vil sige er der udløst 3 trin trækkes 3 vindere men er der kun udløst 2 trin trækkes der kun 2 vindere så skynd jer at dele giveawayen.
Den vinder der trækkes først er førstevælger osv.
Lodderne:
I denne konkurrence kan man få lodder på flg. måde:
Kommentar + fast læser via Bloglovin, GFC eller mail = 1 lod
'Synes godt om' ByKirsti på facebook = 1 lod
Link til giveawayen med billede af præmien = 1 lod
Sæt mig på din blogroll = 2 lodder
Indlæg om giveawayen på din blog = 2 lodder
Der kan altså samles 7 lodder.

For at et link er gældende skal der linkes fra blog og/eller facebook.

OBS: husk at skrive en kommentar herunder med kontaktoplysninger og antal lodder du deltager med. Det er dit eget ansvar at angive kontakoplysninger så det er muligt at komme i kontakt med dig.
Har det ikke været muligt at komme i kontakt med vinderen 7 dage efter udtrækningen trækkes der en ny vinder.

Præmien i denne giveaway sendes kun til adresser i Danmark pga. vægten

59 kommentarer:

  1. Sikke en skøn give away.
    Jeg deltager med alle 7 lodder.
    Link til mit indlæg: http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/06/lkker-give-away.html

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. deltager desværre kun med 3 lodder øv at jeg ingen blog har selv
    venlig hilsen
    laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  3. Jeg har 3 lodder i konkurrencen :-) de første tre mulige der er angivet: facebook, billede af præmie og bloglovin.
    mvh Nicole
    ninni-pige@hotmail.com

    SvarSlet
  4. deltager med 3 lodder

    Hilsen Gitte Sommer
    gittesommer1978@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Har desværre ikke en blog men er fast læser og deler den på facebook så det må være to lodder (✿◠‿◠)

    SvarSlet
  7. 1 lod :-) sinne_92@hotmail.com

    SvarSlet
  8. 1 lod
    Marcherstampe@hotmal.com

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig:)

    Eva Sørensen
    dooz@city.dk

    SvarSlet
  10. 1 lod til mig :-)
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 5 lodder. :)

    Har delt din give-away på min give-awayside, "syntes godt om" på fb, følger dig på GFC og bloglovin og sat dig på min blogroll. :)

    http://tenaltz.blogspot.dk/p/give-aways.html

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Deltager med 2 Lodder. :)
    Delt på fb og fast læser :)

    Cilleqqq@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Snupper kun 2 lodder i denne omgang. Er fast læser og fan på fb:)

    mvh christine :)

    christine_mk31@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det er en meget spændende giveaway som jeg gerne deltager i med 2 lodder

    SvarSlet
  15. Andet trin bliver låst op imorgen da der nu er 20 deltagere, næste trin låses op ved 50 deltagere så skynd jer at dele ;)

    SvarSlet
  16. Jeg er med på to lodder - fast læser og like på facebook

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med de 2 første lodder
    ida.sandelius@live.dk

    SvarSlet
  18. 2 lodder- Fast læser og liker på fb.
    altforsej@gmail.com

    SvarSlet
  19. Hej. Dejlig give away, kunne være skønt at vinde.
    Deltager med 5 lodder.
    mail: teamabterp@mail.dk

    Mange hilsener

    Pia

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :)
    Kommenter+fast læser, facebook og blogroll!

    Mvh Betina LJ
    betinalerche(a)hotmail(dot)com
    www.thevanilladreams.net

    SvarSlet
  21. 1 lod, følger dig med gfc :)
    amandas4g@hotmail.dk

    SvarSlet
  22. Er med - med 2 lodder :-)
    shetlandsliv@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er med på to lodder :-)
    Facebook og GFC.

    Therese S
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder :)

    -Katinka
    KatinkaValby@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Følger på GFC
    barbiesigne@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med seks lodder:D
    -Freia
    freiaksg@gmail.com

    SvarSlet
  27. Your game is on my blog,down there.

    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    All the best

    Bernadett

    BL Petite Armoire
    FB Bernadett Rauski

    5 lodder
    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/06/giveaway_27.html

    SvarSlet
  28. Der er nu 35 deltagere, 15 deltagere mere og næste trin låses op!

    SvarSlet
  29. Jeg putter 3 lodder i puljen (blogroll, fast læser):-)

    SvarSlet
  30. Svar
    1. Der mangler nu kun 11 deltagere før næste trin udløses

      Slet
  31. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 2 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  32. 3 lodder til mig!

    //Anne Cecilie

    Annececilie27@gmail.com

    SvarSlet
  33. Deltager med 5 lodder :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  34. Ih sikke skønne sager! Dem ville min hud elske :)
    Jeg har skrabet 3 lodder sammen og krydset fingre!

    Tak foer en skøn blog!

    De bedste hilsner Anna (annaaustring@gmail.com)

    SvarSlet
  35. Lækker give away. Deltager gerne :-)


    Rikke Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    SvarSlet
  36. 5 lodder.. Dejligt med et Giveaway :-)

    http://ronjatodd.blogspot.dk/2012/07/lkker-giveaway.html

    email: Ronja1996@live.dk

    SvarSlet
  37. Lækre gaver- til selvforkælelse- jeg skal da prøve et lod :-)

    SvarSlet
  38. Tak for din venlige kommentar på min blog, jeg vil da gerne deltage i din candy (jeg ved ikke hvor mange loder jeg er berettet til) jeg blir fast læser om lidt og linker til din candy og her er en kommentar. knus morkaren.

    SvarSlet
  39. 3 lodder til mig tak :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  40. Der mangler nu kun en deltager før næste trin udløses

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Behrouz Shoaibi
    Behrouz.shoaibi80@gmail.com

    SvarSlet
  42. Så er tredje trin låst op!
    Næste trin låses op ved 75 deltagere (:

    SvarSlet
  43. Deltager med 5 lodder :)!

    Hilsen
    Pia L. / wwww.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  44. Ihh det er jo lige på min fødselsdag du trækker vinderen :-p

    2 lodder

    neglelir@gmail.com

    SvarSlet