HTML

tirsdag den 12. juni 2012

Hjemme fra Holland - Home sweet home!

Så er vi igen hjemme efter en lille uge hos familien i Holland.
Det var skønt at se dem igen, men damn en gang stress.

Idag stod den så på 9 timers køretur hjem igen.

Tøjet er vasket og så har vi lige en god uge hjemme i ro og mag inden turen går 8 dage til tyrkiet, glæder mig til at ligge ved poolen i 8 dage uden at skulle noget overhovedet!

Nå men i skal da ikke snydes for lidt billeder.



 Vi ankom torsdag efter 9 timers køretur, fredag skulle vi ikke noget men så var der tilgengæld knald på!


Lørdag var der dobbelt surprise 80års fødselsdag for min farmor og hendes mand. Festen var deres gave. Der var bla bueskydning for dem der havde lyst. Jeg forsøgte en gang og nøj hvor var jeg ringe, det er vist godt jeg ikke skal nedlægge aftensmaden til daglig!


Efter festen så vi fodboldkampen mellem Holland og Danmark. Den lille rødhårede holdt med Holland.
Jeg kan hilse og sige at de går op i det skide fodbold dernede! Der var et sted hvor der var en hel gade der var pyntet op og det var nærmest hvert andet hus der havde flag, bannere, balloner - u name it hængende på husene.
Danmark vandt jo 1-0 tilsyneladende meget mod forventning.... behøver jeg sige der ikke er noget i verden der interessere mig mindre end fodbold. Faktisk har vi sådan et meget særligt fjernsyn der ikke kan tage de forskellige kanaler i de tidsrum der vises sport!!!
Vores bil holdt yderst i carporten så da vi kom hjem pillede vi lige nummerpladen bagpå af, bare sådan for en sikkerhedsskyld hvis nu der skulle gå nogle stive hollændere forbi i løbet af natten.


Det store hit var denne karossel på legepladsen, på trods af at Noah gentagende gange kom halvdårlig ind, eller var faldet fordi han var blevet rundtosset men det var bestemt ingen hindring for en tur mere!

Lille Fleur, min kusines datter, der skulle døbes om søndagen. I dåbsgave havde jeg lavet prinsesvøbet i tøseudgave til hende.


Sidst men ikke mindst får i lige lidt billeder fra dagen i Efteling.








Se selv hvor hårdt det har været.
Noah sov tungt inden vi ramte færgen på vej hjem.

  

2 kommentarer:

  1. Sikke da nogle dejlige billeder men I har da også haft fuldt program. Kan sagtens forstå at du glæder dig til turen til Tyrkiet - er da slet ikke misundelig :0) Rigtig flot dåbsgave du har lavet

    SvarSlet
  2. Ja sådan er det når vi er der så sjældent, men selvom det var travlt var det hyggeligt. Må dog indrømme jeg lige nu nyder at ligge i min egen seng og vide at imorgen skal jeg ikke forholde mig til et tæt program på engelsk, dansk og hollandsk!

    SvarSlet