HTML

torsdag den 15. marts 2012

Og vinderen er....

Det er skønt at se at der kommer flere og flere faste læsere på bloggen. Jeg oprettede denne giveaway i forbindelse med at jeg var lige ved at runde 100 faste læsere og siden er der kommet 20 nye til.
Velkommen til de nye, jeg håber i finder inspiration på bloggen.

Der er 14 der har deltaget i min giveaway om et DIY smykkekit.

Der er ialt 19 lodder i konkurrencen, da Inga er fra Serbien og derfor ikke kan deltage med de to lodder da jeg som der står kun sender i DK.


Vinderen er lod nr. 19.

Tillykke til Mie

Jeg har sendt dig en mail.

Hold øje med bloggen, der vil komme en ny giveaway i løbet af de næste par dage!

2 kommentarer:

  1. Hejsa Kirsti :-)
    Du har vundet 3. præmien i min Give Away. Men da førsteplads-indehaveren ikke har svaret, og ikke er til at få fat på. har jeg ikke afsendt noget endnu.
    Jeg trækker en ny vinder af førstepræmien i morgen, hvori dit lod vil få en ekstra chance. Herefter sendes alle pakker endeligt med posten :-)
    Mvh. http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  2. Congratulations :)
    I'm from Hungary and Eva lives in Serbia :D

    SvarSlet