HTML

tirsdag den 6. marts 2012

Candywrapper pung i forklædning



Jaaa man skulle nok ikke lige tro det men det her rod skulle med tiden meget gerne blive til candywrapper punge. Jeg er gået igang med at klippe og vaske det der skal vaskes så som kaffeposer, og i den forbindelse har jeg forstrukket et eller andet ved at sidde forkert så nu er det projekt pt på stand by! Et skud i tågen er at jeg er nået ca halvvejs gennem bunken.

Ved nærmere eftertanke kan det da kaldes lidt af en præstation at forstrække noget siddende, hvad siger i?? Men hey med mit motionsniveau så er det da vist også den eneste mulighed for at forstrække noget måske bortset fra pegefingeren når jeg skifter kanal på remoten.
Okay overdrivelse fremmer forståelsen men jeg trænger seriøst til at oppe mit aktivitetsniveau. Jeg er faktisk næsten begyndt at glæde mig til at tidligere omtale skridttæller ankommer.


2 kommentarer:

  1. Nej, køber som regel bare fra England :)

    SvarSlet
  2. ikke så heldigt med en forstrækning.. håber snart du er klar igen :)
    KH Micha

    SvarSlet