HTML

fredag den 28. oktober 2016

Mågesjalet -in the making

 
For snart ret længe siden, længe som tilbage i februar, købte jeg garn til mågesjalet. Garnet har så ligget siden og nu hvor efteråret er på vej besluttede jeg at nu skulle det være. Jeg skulle i gang med det sjal. For det første så ville det være fedt, for en gangs skyld at lave noget til mig selv. For det andet skulle det ikke ende, som det så tit gør, med at jeg køber garn til et projekt jeg så aldrig får lavet.
 
Jeg købte garnet hos min lokale garn pusher, Mille Marengs. Hun sælger det lækreste naturgarn kan jeg godt fortælle jer! Nå men kort efter jeg købte garn til sjalet begyndte hun at sælge ud af denne variant da hun ikke skulle sælge det mere så jeg købte ekstra nøgler -better safe, than sorry....-right! Nu hvor jeg er kommet i gang, og snart er færdig med den ene vinge, kan jeg godt se der er mere end rigeligt garn så hvis i har en ide til andre sjaler der ikke er alt for garn krævende så smid endelig et link i kommentarfeltet! 
 
Well nu er jeg så bare løbet ind i et lille bitte problem med det her sjal, i de lækre blå farver. Jeg har lige købt vinterjakke og den er GRØN, sådan lidt lys army agtig grøn. Heldigvis går jeg ikke såååå meget op i det der de kalder mode, så jeg må vist bare skide på det, for bruges det skal det her sjal altså!
 
Opskriften finder i her

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar