HTML

mandag den 17. oktober 2016

Pokeball giveaway



For et par dage siden, lavede jeg et indlæg med opskriften på mine pokeballs. Nu kommer der en giveaway hvor i kan vinde en af nøgleringene.

Denne gang kører giveawayen på min facebookside ByKirsti.dk, og i kan deltage lige her.

Hvis i kunne vælge hvad skulle den næste giveaway her på bloggen så indeholde? Noget strikket/hæklet? Til børn eller voksne? Eller skal det hellere værre materialer til at i selv kan være kreative?? Smid en kommentar med jeres bud på hvad i gerne vil have chancen for at vinde i en kommende giveaway!

1 kommentar:

  1. Hvad med en giveaway til hunden?
    min hvalp er helt vild med et tæppe han fik, og pt (fordi han er nyklippet) ville en trøje måske være god, men det jo mere efter mål.
    selv om hvis alle giveaways er på fb, så kan jeg desværre ikke deltage.
    de pokeballs er ellers skønne, og min niece ville helt sikkert elske at få en.

    SvarSlet