HTML

lørdag den 7. januar 2012

Sådan en helt almindelig lørdag

Hold kæft hvor har jeg lavet minus idag. Når jeg tænker tilbage på dagen har jeg faktisk lavet så lidt at jeg ikke engang kan huske hvad jeg har lavet -gav det mening??

Lige nu ligger Noah og Bilal og ser Kung fu panda. Nå ja måske skulle jeg lige fortælle hvem de to baryllere er. Den nemmeste måde at beskrive de to troldeunger, hvoraf Noah er mit 5årige afkom og Bilal er mine forældres plejebarn, er at sige Jeppe og Osman. Hvis i ikke ved hvem det er så spørger jeres børn. Hvis de ser Ramasjang og nærmer sig skole alderen kan de helt sikkert fortælle hvem det er. Boomer og Brady beskriver dem egentlig også ret godt, jeg kan ihvertfald godt forestille mig at Bilal og Noah bliver ligesom de to. Og igen hvis jeres børn ser de der en million børnekanaler der pt udbydes så nævn serien 'Et par konger' så kan de sikkert fortælle jer mere.
Herudover er der Mads. Mads er min bedre halvdel eller er jeg hans bedre halvddel? Nej det vil give to bedre halvdele og så er det jo ikke halve mere eller???

Projektet for 2012 er vægttab. Indtil videre går det ret godt men okay jeg har så også kun været igang siden i søndags. Jeg må indrømme at jeg synes der er meget meget lang vej til målet og det er vist mildt sagt. Hvis skal være helt ærlig og det skal man jo så er der faktisk sådan omtrent, rundt regnet 25kg tilbage.

Så er det jeg spørger mig selv hvordan i alverden jeg har tilladt mig selv at ryge op i den vægtklasse jeg er? Jeg er sikker på at det ikke er min skyld, nej faktisk tror jeg nok at det er chokolade ninjaernes skyld. Dem kender i godt ikke?? Det er de der små sataner der på mystisk vis, og helt uden man opdager det, sniger chokolade, og ved nærmere eftertanke en masse andet usundt, ned i indkøbsvognen. Så er der deres venner. De hedder det-er-syndt-at-smide-noget-ud det er dem der er skyld i at man lige tager den ekstra portion mad, kage og hvad der ellers lige er en rest af. JO de her væsener findes altså, jeg er helt sikker!!

Nå strikketøjet kalder så det er over and out for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar