HTML

onsdag den 18. januar 2012

Lalandia Tur/Retur

Vi hentede Noah tidligt fredag og så fik M den ide at vi skulle køre i Lalandia. I og for sig var det jo en dejlig ide hvis det ikke lige var for de skide ekstra kg jeg har tillagt mig de sidste par år. Ja ja jeg kunne jo købe en badedragt i stedet for en bikini men fandeme nej om jeg vil kaste håndklædet i ringen og acceptere de ekstra kg! Anyway så skal jeg jo ligesom ikke glo på mig selv i den bikini, det er alle de andre gæster der kan gå traumatiserede hjem fra Lalandia pga synet hehe
Nå hjem og pakke badetøj og afsted til Lalandia. Noah elsker svømmehallen og i sommers lærte han at svømme så det er jo med at holde det ved lige.

Da vi kommer derhen sidder der fandeme et fint skilt på døren med teksten: d.d. og til søndag vil der blive filmet til programmet Mig og min mor! FUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCKKKKK med fuck på! Altså en ting er at tvinge mig selv i svømmehallen men fandeme nej om jeg skal risikere at ende på landsdækkende tv i bikini.
Hvad fanden gør man når man har lovet den lille rødhårede at vi skal i Lalandia...hm...kan man bade i burka? Og i givet fald hvor skaffer man sådan en sådan i sidste øjeblik midt på Lolland?
Et øjeblik overvejede jeg at sige til M at han altså måtte tage den der badetur. Det blev en kort overvejelse for jeg var jo udemærket klar over at den ikke ville gå. Jeg fik overbevist mig selv om at de der mor og datter filmfiduser jo først skulle lande i et feriehus og at de sikkert ville filme der først.
Til mit held må jeg have haft ret, der kom ihvert fald ikke noget filmhold ind i badelandet mens jeg befandt mig der i bikini. Ved nærmere eftertanke var det ikke kun mit held men faktisk alle jer der ser programmets held at jeg ikke kom på tv í bikini! Tro mig, i ville være blevet traumatiserede for livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar