HTML

fredag den 20. januar 2012

Du kan få dem for 2kr....

Det er muligt det kun tager 5 min at handle i Fakta men efter M's besøg i den nærliggende Fakta butik tror jeg godt jeg kan bruge 10min i Netto.
Mine kogekundskaber strækker sig til sushi og risengrød så hjemme hos os er det M der står for madlavningen. Vi skulle have pandekager med fyld og efter at have været byen rundt uden held finder han nogle i Fakta. Da de pandekager han fandt i Fakta sidst han var for gamle tjekker han datoen og hele kassen er for gamle! Han vælger at tage dem med op til kassen for at høre om den dato der viser de er for gamle nu også er udløbsdatoen.
Her vil jeg så lige indskyde at hvis i kendte M ville i vide at sandsynligheden for at det han så som udløbsdatoen kunne være stregkoden eller et hvilket som helst andet nummer på pakken er ret sandsynlig - no affense skatter!
Han kommer op til kassen hvor der sidder to unge piger og snakker i stedet for at koncentrere sig om kunderne og allerede her begynder den stakkels mand, der har været byen rundt efter pandekager, at stejle. Han haaaader ekspedienter der udstråler at de ikke gider deres arbejde eller som sms'er, eller snakker i telefon, eller piller navle, eller ikke sidder på deres pind.
Han spørger pigen i kassen om pandekagerne er for gamle hvortil hun svarer at ja det ser da ud til de er to dage for gamle.
M: Nå jamen så skal jeg ikke have dem.
Faktapigebarnet: du kan få dem billigere.
M: Nej tak.
Faktapigebarnet: du kan få dem til 2kr stykket.

Behøver jeg sige M forlod butikken, og til pigens held, uden at hive fat i hendes chef først.
Vi var nok ikke døde af at have spist dem, vi havde nok ikke engang fået maveonde men 1. jeg er mega sippet med udløbsdatoer og smider hellere tingene ud en dag for tidligt end en for sent og 2. man kan jo spørge sig selv om hun havde tilbudt det samme med en pakke kød eller en gang laks. Fisk og skalddyr der er to dage for gamle vil jeg nødig være den der sætter tænderne i. JA ja ja folk kan jo lade være at takke ja til tilbuddet men nu er det måske ikke alle der er lige bevidste om at f.eks fisk og skalddyr der er for gammelt i den grad er sundhedsskadeligt.

Nå nu til et andet emne, nemlig layoutet her på siden.
Som nogen af jer måske har set....ja jeg, eller mit ego, vælger jo at tro at der ihvert fald sidder en eller anden derude der gider læse med.... så har bloggen lignet L*** de sidste på dage. Og hvorfor har den så det...jo det er skam fordi søster pilfinger her lige skulle lege lidt med nogle opsætninger.
Jeg er ikke meget for at indrømme det men det tog mig sådan ca 2.sekunder og et klik at fucke hele udseendet på bloggen op. Okay indrømmet faktisk to klik for søster pilfinger overvejede jo selvfølgelig ikke lige at trykke på vis siden før jeg trykkede GEM. DUM DUM DUM DUM!
Det er såååå typisk mig og efter at have opdaget at siden lignede L*** så gik jeg sgu lidt i frustrationsmode. Okay måske er PANIK mere dækkende. Hvad er det egentlig for noget med mig og panik/frustrtionsmode der gør at jeg lige ender forbi slikskabet??? Det er sgu da ynkeligt, som om tingene på magisk vis ændres fordi jeg æder en gang chokolade, kage, vingummi eller lakrids. Efter flere forsøg lykkedes det mig at få fat i min veninde lykkedes det og hun fik udbedret de værste skader og idag har jeg så fået styr på det sidste uden at lave mere rav i den. Jeg er faktisk ret stolt!! Jeg kan også helt selv finde ud af at ændre baggrunden nu, jaaaa hun kan nogen ting hende her!
Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan man fjerner de to sorte kasser i toppen og i siden for de går alt selv ikke helt til mit nye pink/lyserøde tema!

Apropos pink og lyserød så skal i da lige se hvad jeg har lavet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar