HTML

tirsdag den 3. april 2012

200 divideret med 5 er.....

Jeg har ikke fået skrevet så meget de sidste dage som jeg gerne ville så nu kommer der lige en samlet update fra de sidste par dage.

Hvad angår den kreative front er jeg gået igang med at hækle alle dyrene fra den bog. Det første dyr er Freja Får. Ja det er altså ikke mig der har fundet på at navngive dem det har forfatteren af bogen skam gjort. Jeg satser på hun er færdig i aften så jeg kan afsløre resultatet imorgen.

Den lille rødhårede havde første SFO dag igår. Hvor var det lige de der 5,5år blev af???? Jeg synes det var igår han var min lille baby.


Heldigvis er han et lige så stort puttehoved som mig, og han tør også stadig kysse farvel selvom pigerne ser det. Også selvom det er Johanne som vi jo ikke må glemme han har været kærester med i 2år.


Eftermiddagen igår gik med at ordne vores akvarie og jeg havde kun siddet hver aften i 14 dage og kigget på det før jeg nu fik taget mig sammen.
Det tager grusomt lang tid at fylde et 200L akvarie med en 5L spand. Det er sådan omtrent hm..bum bum...200/5= 40 gåture fra vasken til akvariet OG tilbage igen. Damn hvor jeg hader hader hader at ordne det lort. Og her mener jeg bogstavelig talt lort. Det er utroligt så meget lort sådan nogle små fisk kan producere kan jeg hilse at sige.
Bare til info så tager det 3 stive timer at tage det i bund!
Nu er det klaret og for øvrigt bør jeg vel ikke klage det er trods alt både nemmere OG varmere end at finde bænkebidere i Januar mdr.

I skal da også lige have lidt billeder af vores kære ninja.


Imorges sov Noah og jeg længe. Okay længe og længe det er måske så meget sagt men efter Noahs måleskala er kl. 8.00 altså længe.
Det viste sig at de andre to kammerater fra børnehaven ikke skulle i SFO idag så nu holder vi påskeferie og så starter den lille rødhårede rigtig op på tirsdag.
Da SFO lige pludselige var aflyst skulle vi jo finde på noget at få dagen til at gå med.
Vi startede med morgenmads picnic ved vandet. Pænt koldt kan jeg hilse og sige. Det var min bedre halvdel og Noah der fik den psykotiske ide.
Hyggeligt men meget koldt.


Eftermiddagen gik i Næstved. Vi var et smut i Søstrene Grene og Tigeren og der blev købt male og tegnegrej så nu må jeg jo hellere forsøge mig lidt.
Pt kan mine tegnekundskaber sammenlignes med en 4åriges første forsøg på en tændstikmand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar