HTML

tirsdag den 24. april 2012

Mor og barn -nu med abe fødder

Noah eeeelsker sine tåsokker og ville så gerne have et par Fivefingers, eller abesko som han kalder dem. Jeg har også længe gerne ville have et par men jeg har ikke rigtig synes at der var mellem 1300-1800kr i budgettet for et par til os hver så jeg sagde at hvis jeg kunne finde nogle Fivefingers online på tilbud måtte han gerne få et par.
En veninde fortalte at de havde udsalg hos Alun.dk så mig ind og lure og jeg var så heldig at finde et par til 200kr til den lille rødhårede og et par til mig selv til 500kr.



Her får i lige et billede af Noah med sine Fivefingers på, han er super glad for dem og de er afprøvet i haven. Nu glæder han sig bare til at få dem på i SFO imorgen.
De skulle eftersigende være kanon at løbe i, men eftersom løb og mig sjældent findes i nogen form for sammenhæng kan jeg ikke udtale mig om det. 

Jeg må vente med at hoppe i mine da jeg var så heldig at forstue foden i weekenden.

Motion ER farligt, se selv hvad resultatet af vores gåtur ved Borremosen blev .


Husk mine 3 giveaways.
Der bliver trukket en vinder af perlebilledet en af de nærmeste dage da jeg nu er nået over de 150 faste læsere.

1 kommentar:

  1. Uff av av den fod ser ikke for godt ud. Men skoene ser behagelige og bløde ud :0)

    SvarSlet