HTML

torsdag den 11. oktober 2012

Skal vi sponsorere hinandens giveaway?

Som mange af jer der følger bloggen fast ved, så eeeeelsker jeg giveaways! Jeg synes det er hyggeligt med alle jeres kommentare og jeg synes det er hyggeligt at kunne glæde andre med en giveaway, jeg ved jo hvor glad jeg selv bliver når jeg ind imellem er heldig at vinde en giveaway!

Idag kom jeg på en lille ide som jeg håber der er en 3-5 stykker af jer derude, der syntes det kunne være sjovt at være med til.

 
Her er en collage med et uddrag af de ting jeg har til salg på min hjemmeside.
 
Tanken er at vi kunne sponsorere hinandens giveaway. Jeg vil f.eks gerne sponsorere et gavekort eller en ting fra min hjemmeside www.ByKirsti.dk, til en giveaway på 'din' blog. Tilgengæld sponsorere du så en giveaway på min blog.
 
Er der nogen der er friske? 

7 kommentarer:

  1. Hej Kirsti
    Ihhhh det syns jeg da er en super ide.
    Jeg vil gerne være med.
    Jeg vil f.eks. gerne sponsere det her https://www.etsy.com/listing/109603990/jar-lid hvis de kan bruges :o)
    Du kan skrive til mig på minsioux@gmail hvis vi sku prøve :o)
    Knus Lilian

    SvarSlet
  2. Ja det er da en super fin ide jeg vil da også meget gerne være med. Har evt nogle ballonbukser med sommerfugle eller en nederdel i samme print. Ellers laver jeg gerne noget som vi var enige om at bytte med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Du kan sende mig en mail så kan vi aftale nærmere :)
      Kirsti_mt@hotmail.dk

      Slet
  3. Den er jeg med på- kunne du være interesseret i en lækker Slynge Give Away? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da bestemt!
      Send mig en mail^ så kan vi aftale nærmere :)

      Slet
  4. Jeg vil også gerne være med.. og vil gerne sponsorere en opskrift + garn, til denne http://1.bp.blogspot.com/-8rZOZ_uL9-k/TxNU1yAsQqI/AAAAAAAAAQc/fePqWfuQbgU/s1600/Billede1332.jpg

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med :)
    niniee10@gmail.com

    SvarSlet