HTML

torsdag den 4. oktober 2012

Vinderen er/and the winner is....

Hold da ferie hvor er jeg bare drøn god til at få fundet vinderne af mine giveaways et par dage for sent.....sorry guys!

Damn I'm good at being late announcing the winners of my giveaways......sorry guys!


Nå men nu har jeg altså fundet en vinder af den internationale giveaway.
Jeg har endnu engang brugt random.org.

I var 36 der deltog og i havde tilsammen samlet 87 lodder!

Vinder loddet er nr. 46 og bag dette lod gemmer sig hende her. Hendes blog er bestemt et besøg værd!

Vil du være sød at sende mig en mail med din adresse!

Til dem af jer der har adresse i Danmark kig forbi min nye giveaway her kan i vinde lidt inspiration til hvad i kan lave af guf her i efteråret/julen.

I've found a winner of my international giveaway.
Once again I've used random.org.

You were 36 that joined the giveaway and in total you guys gained 87 tickets.

The winning ticket is nr. 46 and the owner of this ticket is this girl. Have a look at her blog it's really great.

Could you please email me your adress.

1 kommentar:

  1. Nu kan jeg se, du har synes godt om min facebook side, og mange tak(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet