HTML

onsdag den 17. oktober 2012

Vinderne er.....

Først vil jeg da lige huske jer på min giveaway i samarbejde med Littleyellowfarm hvor i kan vinde et fint hæklet sæt til glas.
Det kan f.eks bruges til syltetøjsglas eller glas til opbevaring af perler eller lign.


I kan også kigge forbi giveawayen hos Littleyellowfarm hvor jeg har sponsoreret et gavekort på 100kr til min hjemmeside ByKirsti.dk



Og nu til vinderne af min giveaway til den søde tand. Præmien var 2 bøger med opskrifter til den søde tand. En bog der appellere til chokolade elskerne og en til kagefolket.

Tilslutningen til denne giveaway har været rigtig stor, mon det hænger sammen med der sidder mange ude i blogland med hang til søde sager?

Der var 42 deltagere og i havde ialt samlet 102 lod!

Første vinderlod blev nummer 24 og andet vinderlod blev nummer 87.

Bag lod nummer 24 gemmer sig hende her. Hun kunne godt tænke sig chokolade bogen.


Bag lod nummer 87 gemmer sig hende her. Hun ville også gerne have chokolade bogen men da lod nummer 24 er første vælger så vinder du peberkagebogen. Jeg håber du kan bruge den bog selvom det ikke er første valg.



Send mig jeres adresser så sender jeg bøgerne.

3 kommentarer:

  1. Jamen hov nr 87 det er da vist mig.... :o)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er jeg bare heldig(:
    Sender straks en mail(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet