HTML

lørdag den 17. november 2012

Vinderen er.....

Så blev det tid til at finde vinderen af min giveaway i samarbejde med krea-mutti. Det var min anden giveaway i samarbejde med andre bloggere hvilket i kan læse mere om her.

 
Præmien i denne giveaway er et par super skønne ballonbukser med sommerfugleprint mage til dem på billedet herover.
Bukserne kan laves fra str. 74/80 til og med str. 116/122.
 
I var 15 der deltog i giveawayen, og det blev ialt til 51 lodder.
 
Denne gang gør jeg det lidt anderledes, okay indrømmet, ikke særlig meget anderledes. I stedet for random.org får manden lov til at vælge et tal mellem  1 og 51 og ejeren af det lod med det nummer han vælger er den heldige vinder.
Dadadadadam....han valgte nummer 23 og bag dette lod gemmer sig hende her der havde lodderne nr. 21,22,23 og 24.
 
Hvis du sender mig en mail så får du krea-muttis mail adresse så i kan aftale nærmere.
 
Til jer der ikke var heldige denne gang, husk mine to andre giveaway hvor i kan vinde en Hello kitty og den anden hvor i kan vinde en flaskevarmer.
 
Imorgen vil der blive skudt en ny giveaway igang her på bloggen og jeg kan afsløre at det denne gang er noget til os quinder der er på spil så kig forbi.
 

3 kommentarer:

  1. Hej! Jeg har set, at du har deltaget i min egen give away (på bloggen Fisk På Fransk), men du har ikke skrevet din mail, så du er ikke med i give awayen.
    God weekend!
    - Dagmar

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen. Fin blog :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jubiii... det er jo mig!

    Ej, hvor fedt. Bukserne skal mine piger nok blive glade for.

    Sender dig straks en mail :-)

    SvarSlet