HTML

lørdag den 18. maj 2013

Vind halskæde fra Cool-Accessories og hårpleje fra MyExtensions

 
Idag blev det tid til præsentation af Cool-Accessories.dk og MyExtensions.dk.
 
 
 
Kender i Cool-Accessories.dk? Hvis ikke er webshoppen virkelig et kig værd.
En af de ting jeg synes er fedt er at de ikke kun har tænkt på os piger. De derimod også har fået mændene med, og endda formået at gøre det på den ikke fimsede måde.
Hvad mener jeg så med 'den ikke fimsede måde'? Jo jeg mener at jeg personligt ikke er fan af hele den der metroseksuelle kultur, med drenge der bruger længere tid end os piger, foran spejlet med glattejern og pudder. Mænd må meget gerne gøre noget ud af sig selv, misforstå mig ikke, der er i mine øjne bare stor forskel på at gøre noget ud af sig selv og overgøre det.
 
I Cool-Accessories.dk's sortiment til mænd finder man(d), slips, butterflyes og lommetørklæder i nogle rigtig fede og friske farver.
 
Jeg kunne godt finde på at købe det her til min bedre halvdel:
I denne konkurrencen er det dog os piger der er tænkt på. I kan nemlig vinde halskæden 'Anchor'
 
 
Hvis i kunne tænke jer at være med i konkurrencen om denne halskæden så læs hvordan nederst på siden her.
 
 

Myextensions.dk er ikke kun en webshop, de har også en fysisk butik i Aalborg hvor de både påsætter extensions og sælger deres varer til samme lave priser som i webshoppen.
 
Udover et meget stort udvalg i forskellige typer extensions forhandler Myextensions.dk også hårplejeprodukter, tilbehør til extensions, glatte/krøllejern og hårfibre.
 
På deres hjemmeside finder man god vejledning og tips omkring deres forskellige produkter. Man kan også læse andres oplevelser med deres produkter, hvor bla. Ann-Lie fra 'For lækker til love' og Tinna fra 'Paradise hotel' fortæller om deres oplevelse.
 
I denne konkurrence har Myextensions.dk været så søde at udlove 2x hårpleje til en heldig vinder, så skynd dig at deltage i konkurrencen.
 
 
 
 
I deltager i konkurrencen lige her og husk i må meget gerne dele og kommentere på de fine præmier!


Dette indlæg er sponsoreret men alle holdninger er mine ærlige opfattelse af webshop/produkt. I kan læse min holdning til sponsorerede indlæg her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar