HTML

tirsdag den 14. maj 2013

Vind gavekort på 500kr til Sejedrenge og sutter fra Navnesutten.

Har i set min store giveaway der kører her på bloggen i øjeblikket? Hvis ikke er i virkelig gået glip af noget.

Her kommer første indlæg i en række af præsentationer af sponsorerne i giveawayen. I dette indlæg kan i læse mere om 2 af sponsorerne nemlig Sejedrenge.dk og Navnesutten.dk.

Sejedrenge.dk er en af de webshops, som man jævnligt ser nævnt her i blogland. Jeg har i den forbindelse været forbi deres webshop flere gange da jeg selv har en dreng på 6år.
I spørger måske jer selv hvorfor jeg ikke har handlet derinde, og svaret er at Sejedrenge.dk primært henvender sig til drenge op til 7 år. Den lille rødhårede er ret lang og tynd så han ligger desværre lige over grænsen for hvilke str. de forhandler.

Nu hvor Noah er startet i skole, hører jeg ind imellem forældre klage over at deres børns overtøj er beskidt. Hver gang tænker jeg på Noahs flyverdragt, der nærmest dagligt kunne stå selv af indtørret mudder, når han blev hentet i skovbørnehaven. Noget som altid fik mig til at tænke at han måtte have haft en dejlig dag.
Det kan ærgre mig at jeg ikke havde fundet Sejedrenge.dk for et par år siden da Noah stadig passede ind i målgruppen og var skovbørnehavebarn. Som i kan se, stiller skovbørnehave livet ret store krav til, at tøjet skal være slidstærkt og kunne holde til klatren i træer, kravlen på knæ og ikke mindst at kunne vaskes og det er netop en af de ting der ligges vægt på hos Sejedrenge.

Udover en masse sejt drengetøj, er der en unisex kategori hvor pigerne også kan være med.
Jeg vil da lige vise to af de ting fra unisex kategorien jeg synes er rigtig fede OG så er de på tilbud.

En grå Okker Gokker hættetrøje i økologisk bomuld
Et par røde Krutter fløjlsbukser i Oeko-tex certificeret bomuld

 
Sejedrenge.dk har sponsoreret et gavekort på 500kr til min giveaway. Gavekortet kan bruges i deres webshop og jeg kan afsløre at i vil kunne købe begge de viste produkter og stadig have lidt ekstra at spendere hvis i vinder. Se hvordan i deltager nederst i indlægget.
 
 
 
 
Man kan få mange fancy ting til babyer nu om dage, men navnesutter er en af de ting der virkelig holder. Da Noah var lille brugte vi faktisk ikke andet.
Den primære funktion var, at når der stod navn på var det nemt for dagplejeren, at kende hans sutter fra de andre børns. Ved at have sutter med navn undgik vi, at han kom til at dele sutter, og bakterier, med de andre børn.
 
Når vi så bestilte alligevel bestilte sutter med hans navn, ja så kunne jeg jo ikke stå for også at bestille sutter med hans kælenavne.
Nogle af de kælenavne han havde sutter med var 'Skruppe' og 'Prutten'. Ja jeg ved godt det sidste måske var et lidt tarveligt kælenavn, og jeg kan faktisk ikke engang huske hvor det kom fra men det passede bare godt til ham.
En morgen skulle hans far skifte ham lige inden han skulle ud af døren og på arbejde. Det meste af vores tøj var pakket ned da vi stod midt i en flytning og hvad gør Noah? Han laver høm høm i en stråler der ramte farmand udover alt tøjet, så i kan måske se hvad jeg mener.
 
Navnesutten.dk har udvidet webshoppen siden vi købte navnesutter til Noah. For det første er der flere varianter af sutter nu, både hvad angår skjold og sut. Derudover kan man nu også få sutter med motiver på.  
 
Hvis man havde kunne få det, da vi købte havde Noah helt sikkert fået en af de her to.
 
 
 
 
 
 
Navnesutten.dk har sponsoreret en pakke navnesutter og der er frit valg så der er både mulighed for tarvelige kælenavne som 'Prutten' eller en sut med et fint motiv.
 
 
I deltager i konkurrencen lige her og husk i må meget gerne dele og kommentere på de fine præmier!
 

Dette indlæg er sponsoreret men alle holdninger er mine ærlige opfattelse af webshop/produkt. I kan læse min holdning til sponsorerede indlæg her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar