HTML

tirsdag den 5. marts 2013

5 dage på rawfood

Datoen siger d. 5/3 og jeg har nu været på rawfood i 5 dage! Min mave har skabt sig lidt over den bratte kostændring, en det var jo forventeligt!

Jeg har en gang været nød til at tage en rugbrødsmad da jeg var virkelig dårlig af migræne, og på ingen måde ville kunne klemme nok frugt/grønt ned til at give noget fylde i maven.

Udover den ene smutter, går det fint. Colaen er lidt svær at undvære ind imellem men det viser jo bare at det kun er en god ting at ligge det lidt på hylden!

Er i andre igang med nogen kure, udrensninger, træningsplaner eller andet for at blive sommerklar?

I skal da lige have et par af mine favorit hverdagsopskrifter som er super nemme.



Smoothie

1 banan
1 æble
1/2 pose frosne hindbær
Vand til konsistensen er som ønsket
Toppet med tørrede bær og mandler




Savory Veggie Stew:

1 bakke cherrytomater
1 stilk bladselleri
1 forårsløg
... ½ agurk
½ bundt basilikum
½ chili
1 fed hvidløg
3 soltørrede tomater
1 peberfrugt
½ blad stevia
100 g spinat

Ovenstående blendes

Toppes med
½ avocado
agurk
rød peber
majs
gulerod
friskbælgede ærter


4 kommentarer:

  1. mums hvor ser det lækkert ud :)

    SvarSlet
  2. Mmmh, det ser lækkert ud..

    Jeg har selv planer om en forårsudrensning da jeg er lige er blevet færdig med amning. Jeg har også raw i tankerne, det var jeg rigtig glad for, for 2 år siden. :)

    Jeg glæder mig til at høre mere om din raw måned..

    SvarSlet
  3. Spændende med din raw food diæt.
    jeg er kun igang med den sædvanlige, lav kalorie, høj protein og lav kulhydrat ting, som efterhånden trækker lidt ud

    SvarSlet
  4. Hej Kirsti!

    Din blog har fanget vores opmærksomhed på grund af kvaliteten af de opskrifter. Vi ville være glade, hvis du ønsker at deltage i Findeopskrifter.dk, så vi kunne oprette forbindelse til den.

    Findeopskrifter.dk er en søgemaskine, der samler de bedste danske madlavning blogs fra internettet.

    Flere hundrede blogs er allerede registreret her og drage fordel af den trafik, vi sender til deres websteder.

    For at deltage Findeopskrifter.dk, bare gå til http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Hav en dejlig dag!

    Med venlig hilsen
    - Elin, Findeopskrifter.dk

    SvarSlet