HTML

søndag den 31. marts 2013

Vind et hæklet ugleophæng

Så blev det tid til endnu en lille konkurrence på min hjemmeside ByKirsti.dk's facebookside.
Det er fb sidens følgere der har haft indflydelse på præmien men alle jer skønne læsere skal da ikke snydes for at være med!



Denne gang kan i vælge et af mine ugleophæng i valgfri farve. Vil man hellere have uglen uden ophænget kan det sagtens lade sig gøre og jeg sætter gerne en lille klokke i så den får rangle effekt.

For at overholde fb's regler foregår konkurrencen denne gang via en app, nemlig rafflecopter som mange nok kender her fra blogland.
a Rafflecopter giveaway
Det er første gang jeg bruger den så jeg håber jeg har gjort det rigtigt!

For at deltage skal man selvfølgelig like ByKirsti.dk's facebookside, men det er tilgengæld også det eneste krav. Jeg bliver selvfølgelig MEGET glad hvis i liker og deler med alle jeres venner, familie og bekendte men det er intet krav.

For at samle lidt ekstra lodder kan i like den skønne legetøjsbutik Monito.dk's side men igen intet krav, blot en mulighed jeg har valgt at lave for at skabe lidt ekstra opmærksomhed om webshoppen.
Måske deltog i, i min seneste giveaway hvor Monito.dk sponsorerede præmien. I kan også mit indlæg hvor terroristen tester FIMO ler fra Monito, det kom der nogle ret charmerende selvlysende robotter ud af, se selv her.


Vinderen trækkes d. 14/4 og offentliggøres her på siden samt på min blog www.ByKirsti.blogspot.dk så husk at holde øje!



For at der ingen tvivl er, skal det lige nævnes at det er mit eget initiativ at have Monito nævnt i denne giveaway og at have tilføjet like af hendes side som mulighed for optjening af lodder. Jeg får intet ud af det og det har ikke været en del af den oprindelige aftale omkring sponsoreret anmeldelse og giveaway.

2 kommentarer:

  1. Tror jeg deltage. Håber jeg vinder, en skøn ugle til lillemanden jeg venter på kommer ud.

    SvarSlet
  2. Kan jeg nå det endnu? -jeg vil meget gerne deltage, og skynder mig fluks ind og bliver medlem af din gruppe på facebook :-)
    KH. Louise

    SvarSlet