HTML

mandag den 1. april 2013

Vinderen af Monito.dk giveawayen er

Så blev det tid til at finde vinderen af giveawayen i samarbejde med Monito.dk.



For et par uger siden lavede jeg et indlæg om Noahs fine robotter i FIMO ler fra Monito.dk og jeg opfordrede jer til at holde øje med bloggen for ejeren af webshoppen Monito.dk havde været så sød at sponsorere et valgfrit FIMO kit fra hendes skønne webshop.

Webshoppen indeholder legetøj til børn i alderen 0-10år. På webshoppen er der også en Bedsteforældre klub hvor man får en række fordele, bla. gode tilbud og fri fragt ved returnering af vare hvis nu den indkøbte fødselsdagsgave alligevel ikke faldt i barnebarnets smag. Jeg synes det er et rigtig godt tiltag da jeg ved at Noahs mormor altid er lidt nervøs for det med returnering hvis nu gaven ikke var noget alligevel

Husk i kan tilmeld jer Monito.dk's nyhedsbrev og like Monito.dk's facebookside så i kan holde jer ajour med nye tiltag, tilbud og nye spændende produkter.


Præmien har set ud til at falde i god jord for i var hele 33 der deltog og tilsammen samlede i 159 lodder.

Den heldige vinder blev ejeren af lod nr 94 og bag dette lod gemmer sig hende her. Smid mig en mail og så skal jeg sørge for at præmien bliver sendt din vej.

Husk forresten min nyeste giveaway hvor i kan vinde et ugleophæng lavet af mig, sagde hunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar