HTML

lørdag den 20. april 2013

Et skønt loppefund





25kr på loppemarked, det var vist en ret god handel eller hvad siger i?

I en nærliggende by er der en mølle der har fast loppemarked for at samle penge til vedligeholdelse af møllen.
Der er altid noget godt at finde til meget billige penge!

Min mor og jeg tog derover igår og vi købte tilsammen 2 gamle, træ klapborde på 1x1m, alle de strikkepinde på billedet, en hel bærepose broderigarn 50% i noget tykt noget ungerne får og 50% dmc, 3 bordtennis bat, 3 porcelænsklokker, en plastbøtte og 1 børnebog for 110kr!

Jeg elsker loppemarkeder!

4 kommentarer:

  1. Jo, det var da et kup, det ser ud til at du nu har mange forskellige størrelser at skifte mig. Selvom om jeg har købt nye lækre pinde har jeg beholdt mine gamle - tit har jeg nemlig flere ting i gang og selvfølgelig skal jeg bruge de samme størrelser.

    Vedr. de gamle rundpinde fik jeg fornylig et tip, hvis de er for stramme og snor sig for meget. dyp dem i varmt vand og de bliver mere slappe og til at arbejde med. Jeg har prøvet det et par gange og der har det virket :-)

    SvarSlet
  2. Altid godt med dejlige loppekup! :D

    Kram
    /Christina

    SvarSlet
  3. Sikke nogle loppekup. Hvor har I været heldige! Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. Ja det gør jeg også. Og nu bliver det rigtig sæson for loppemarkeder. Love it! ;o)

    SvarSlet