HTML

torsdag den 18. april 2013

Endnu en 'hemmelig' giveaway

Nå så blev det vist tid til endnu en lille konkurrence her på bloggen.

Det bliver den anden af mine hemmelige giveaways. Ikke hemmelige som i at præmien er hemmelig, men hemmelig som i at den IKKE bliver lagt ud diverse steder, da den er for mine trofaste faste læsere af bloggen og facebooksiden.
I kan læse mere om mine hemmelige giveaways her.

I den seneste tid her der været 2 giveaways hvor det ikke har været muligt at få fat på vinderen. Præmierne i de to giveaways kan i nu vinde.

Præmierne:

Præmie nr. 1: Lidt blandet godt til mor og barn
 
 
Præmie nr. 2: Sackboy DIY strikkekit


Sådan deltager du:
Da det her jo er en giveaway for mine trofaste faste læsere, er det selvfølgelig et krav at man er fast læser af bloggen.
Om i er det via gfc, Bloglovin, mail eller ByKirsti.dk på Facebook det er helt op til jer!

Sørg for at du er fast læser en af ovennævnte steder og smid en kommentar med hvilken af de 2 præmier du helst vil vinde så er du med i konkurrencen.


Vinderne:
Normalt kontakter jeg altid vinderen af mine giveaways, men da det her er for de trofaste læsere af min facebookside og bloggen, så bliver vinderen annonceret de 4 steder man kan være fast læser og så er det op til vinderne at kontakte mig.

Vinderne trækkes d. 31/4


I kan se de to tidligere giveaway indlæg her, Sackboy DIY kit og Lidt blandet godt til mor og barn

25 kommentarer:

  1. Det et svært at vælge...men det bliver nok den til mor og barn:)

    SvarSlet
  2. Nr. 1 (tror ikke jeg kan finde ud af at lave en sackboy selv) - og er datoen ikke forkert? Sidst jeg tjekkede var der kun 30 dage i april (hvilket er nemt at huske nu hvor min datter er født den 30. sidste år ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe joooo det kunne der vist være noget om :) det gik vist lidt stærkt!

      Slet
  3. Jeg vil gerne vinde præmie nr. 2

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt :-)
    Jeg må bestemt være med i kampen om pakke nr. 1!
    Jeg krydser alt hvad krydses kan!
    God dag til dig

    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen!

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne vinde nr 1 :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne vinde nr 1... :-D

    Kh Marianne

    SvarSlet
  7. Jeg vil så gerne vinde en Sack Boy :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er med og ville rigtig gerne vinde nr 1 mvh helena

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne vinde nr 1. Nr 2 er også virkelig fin men jeg kan ikke strikke. Strikker du ham for mig?

    SvarSlet
  10. Skønne sager. Jeg ville allerhelst vinde Danefæ-nettet med ting. :-)

    SvarSlet
  11. Er med på FB og vil helst vinde præmie 1 som vil være en skøn lille gave til min søster der er højgravid.

    SvarSlet
  12. Lillian Grønbjerg Larsen (facebook)
    Jeg håber at det er muligt, at kommentere her. Jeg vil rigtig gerne være med i konkurrencen om nr. 1 :o

    SvarSlet
  13. jeg er med i kampen og ville være glad for det der nu er tilbage ;)

    SvarSlet
  14. Jeg følger dig begge steder <3
    Jeg vil gerne vinde præmie nr. 1 :-)

    SvarSlet
  15. Ønsker mig den til mor og barn ;)
    Julie

    SvarSlet
  16. Jeg vil super gerne være med, og ønsker mig mor barn pakken, hvis jeg er heldig.

    SvarSlet
  17. Hepper på pakke 1 :-)

    SvarSlet
  18. Jeg er på pakke nr. 1. :-)

    SvarSlet
  19. Jeg vil sygt gerne vinde pakke 1!
    mvh Maria

    SvarSlet
  20. Jeg vil super gerne vinde sackboy'en :)

    SvarSlet
  21. Jeg deltager og skulle jeg være heldig er nr. 2 på ønskelisten :)

    SvarSlet
  22. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  23. Nr. 1 :)
    Hav en dejlig weekend!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Jeg hopper også på nr. 1

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    Mvh Eva

    SvarSlet