HTML

onsdag den 24. oktober 2012

Knæk cancer

I denne uge er det den store knæk cancer uge.
Efter min mening en af de mest uretfærdige sygdomme. Den rammer alle, selvom man lever sundere end sundt risikere man at blive ramt.
Hvert år mister rigtig mange mennesker nogen der betyder meget for dem og jeg synes det er en sag der er værd at støtte.

I mandags var det 1år siden min svigermor døde af kræft i lungerne. Hun var lige blevet 59år. Det var meningen at vi allesammen skulle ud og rejse når hun blev 60år og hun havde gået og sparet sammen til turen.

I sommers tog vi så ud og rejse som det hele tiden havde været planen, men der manglede en. Ferien kan i læse om her hvis i har lyst.

Jeg har en 'butik' på Amio så da jeg fik en mail fra dem om at man kunne donere nogle af de ting man havde i sin 'butik' så måtte jeg da selvfølgelig melde mig.



Amio har lavet auktioner på Lauritz.com, hvor hver auktion har en værdi omkring minimum 1000kr. De har så gjort det sådan at donerede man ting med en mindre værdi så lavede de forskellige pakker. F.eks. en børnepakke, interiør pakke osv.
I kan læse mere om auktionerne på Lauritz.com, til fordel for knæk cancer her

Jeg valgte to djævlehuer, og de er med i auktionen her.

18 kommentarer:

  1. Øv.. ja, det er bare sådan en uretfærdig sygdom. Jeg er ked af det og helt rørt på jeres vegne over jeres tab!
    Det er stort af dig, at donere noget til sådan et godt formål. Virkelig flot :-)
    Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det var en skidt uge! Fredag blev min kærestes bedste kammerat begravet, han var død af kræft knap 70år. Lørdag nat døde min svigermor og efterfølgende uge skulle hendes lillesøster opereres for brystkræft. Så det var ren selvfølge at donere noget kreativt til auktionerne!

      Slet
    2. Hov kammerats FAR skulle der stå

      Slet
  2. Sikke en god måde at være med til at gøre en forskel :)
    Kræft er det mest uretfærdige der findes :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ihvert fald en måde der giver mening for mig!

      Slet
  3. Heyyy!
    Vi to fulgte hinanden på min gamle blog, men jeg lukker den snart ned. Så jeg tænkte på om vi skulle følge hinanden igen, bare på min nye? Du får bare en bonus, EN EKSTRA FAST LÆSER :-)!! Haha, smid en kommentar!
    Stort knus, Louise :-)

    www.photo-and-fashion-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. That's why, men and women who order this may be able to benefit from 3 distinct exercise routines with no spending excessive or allotting far too much space for your elliptical treadmill.

    Stop by my site - adjustable dumbbell set

    SvarSlet
  5. To begin with, the machine weighs 245lbs, so shifting
    this household gym all around is not these types of a
    simple feat.

    Have a look at my webpage: Report abuse

    SvarSlet
  6. By different your aerobic routine, you can stay away from overuse injuries, delay or stay away from instruction plateaus and you will steer
    clear of boredom.

    Check out my weblog Report abuse

    SvarSlet
  7. One of the most well known of the 4 versions will be the PowerBlock Classic dumbbells.


    Feel free to surf to my web blog :: bowflex dumbbells 552

    SvarSlet
  8. You can wish to discover a secure, organization chair that may
    be readily moved around, you you should not brain placing your ft
    on which lets your hands to generally be large plenty
    of for that triceps dips.

    Review my site: adjustable dumbbell set

    SvarSlet
  9. Whilst increased expense will not essentially suggest greater devices, the better high quality equipment will be much more pricey as opposed to essential
    units found in bulk merchandise retailers and on infomercials.


    Review my web site :: bowflex selecttech 552 adjustable dumbbells pair

    SvarSlet
  10. It takes a lifetime dedication to become a exercise type or any sort of type for that subject, not 20 min daily.



    Feel free to surf to my weblog http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/3-great-adjustable-wei...

    SvarSlet
  11. This, in turn, strengthens the muscular tissues that makes your lungs function and will increase their capability.



    My site: Get the facts

    SvarSlet
  12. Yet another great facet of the Bowflex Treadclimber is that the incline presents resistance instruction, which implies elevated muscle mass tone.


    Feel free to visit my web page :: bowflex weights

    SvarSlet
  13. The bottom line is the fact you will discover a lot of other kinds of fitness machines
    out there that offer you a superior plus much more relaxed work out.


    Check out my blog :: Website URL

    SvarSlet