HTML

torsdag den 18. oktober 2012

Måske kan du hjælpe...

Igår skulle vi til København og hente min søster i lufthavnen.
Det var en oplagt mulighed, for lige at køre ind forbi Reden, med de sjaler jeg havde hæklet og det make-up og smykker jeg havde fundet i gemmerne, som alligevel bare lå og samlede støv.

 
Måske har nogle af jer set mit tidligere indlæg, omkring mine tanker bag at strikke/hækle ting til kvinderne fra Redens 3 afdelinger. Hvis i har, ved i også at jeg har oprettet en facebook gruppe med formålet at samle flere der havde/har lyst til at være med til at lave ting til kvinderne.
Kom endelig og vær med eller spred budskabet!
 
 
 
Udover ting der luner i den kolde tid, samler Reden også ting som make-up, neglelak, læbestift, smykker o.lign til kvinderne og det er her jeg tænkte nogle af jer måske kunne hjælpe.
Måske har i en enkelt neglelak, øjenskygge, creme, sæbe, et armbånd i engang har lavet men ikke bruger eller andre ting i de kategorier der alligevel bare ligger og samler støv.
Jeg vil meget gerne samle en kasse til dem og aflevere i afdelingen i København da det helt sikkert vil skabe lykke, og så deler de det selv mellem de 3 afdelinger.
I kan jo enten sende det til mig, og så kan jeg aflevere det samlet, men i kan skam også selv sende det til en af de 3 afdelinger.
I kan finde adresser her, i skal bare vælge den afdeling i vil sende til ude i venstre sidebar. 
 
Her er noget af det jeg fandt i gemmerne som de fik med sammen med de sjaler jeg havde lavet.
 

6 kommentarer:

  1. En rigtig flot tanke du er inde på.
    Jeg har ikke lige selv noget til at forære væk.
    Rigtig flot med dit vægttab. Du er for sej.
    Dejligt at du vil deltage i min forkælelses give away.
    Det glæder mig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)

      Jeg krydser fingre for jeg vinder!

      Slet
  2. Rigtig god ide. Jeg vil gå gennem mine ting og bede min datter gøre det samme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt!
      Det kan også være små parfume/sæbe/creme test!

      Slet
  3. Hej. :)
    Du har deltaget i min give-away, hvor der er hele 10 heldige læsere der kan vinde, og du er så en af de ti, men du har ikke skrevet din e-mail adresse, så du kan kontakte mig på min millamusen@jubii.dk så forklarer jeg dig hvordan du bruger dit gavekort.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt!
      Til en anden gang kan du se mail når du trykker på mit navn. Den står lidt nede ude til venstre :)

      Slet