HTML

lørdag den 15. december 2012

Hemmelige giveaways i fremtiden




I fremtiden vil der ind imellem komme 'hemmelige' giveaways her på bloggen, da mine trofaste, faste læsere skal forkæles list ekstra. Det betyder at disse giveaways ikke vil blive annonceret på sider som dkgiveaway og facebook siden danske giveaways men derimod kun de steder hvor bloggen kan følges.

Som dem af jer der følger bloggen fast ved så er der forskellige muligheder for at følge med i hvad der sker af nyt herinde. En af mulighederne er at følge bloggen på facebook.

Hvis i vil være sikre på at få alle de opslag jeg laver derinde, inkl opslag om fremtidige 'hemmelige giveaways', og ikke kun et sporadisk udsnit skal i selv aktivt gå ind og slå notifikationer til på facebook.

Sådan gør i:
- gå ind på bloggens facebookside
- klik på feltet 'synes godt om' øverst i højre hjørne
- klik på 'få notifikationer', så skulle der gerne komme et flueben der betyder at i modtager alle opdateringer fra bloggen (se billedet herover, de to røde pile peger der hvor der skal være flueben)

Følger i på GFC så husk at sætte mig på jeres blogroll så er der større chance for i opdager indlæggene!

OBS: følger i bloggen via mail eller bloglovin  vil i selvfølgelig også få opdateringer om indlæg på bloggen, inkl 'hemmelige' giveaways, da de er for ALLE de trofaste faste læsere ikke kun dem der følger via facebook!

2 kommentarer:

  1. God idé :D

    Jeg har lige nu min fjerde og sidste advents konkurrence på bloggen, hvor du har mulighed for at vinde en håndtaske fra Aura i det blødeste kalveskind til en værdi af 1.000 kr. Lyder det ikke fristende? :-)

    SvarSlet