HTML

onsdag den 15. februar 2012

Fødselsdag og en kreativ søn.

Igår var vi hos min svigerinde og hendes familie. Noah havde lavet gaver til sin lille kusine Freja på to år.
Noah havde dekoreret en fin æske og jeg forede den for ham med filt. Freja er helt vild med Barbapapa så vi fyldte den med Barbapapa hårpynt. Jeg var så heldig at finde det på tilbud i netto til 5kr pr par.


Udover æsken havde han lavet et Barbapapa billede til hende. Moster havde tegnet Barbapapa omridsene og så gik Noah ellers igang med at male! Noah var meget stolt over tingene, især fordi at Freja blev meget glad for det hele!



Det var dog ikke kun kusine Freja der var heldig og få kreative gaver fra den lille rødhårede!

Idag har jeg fødselsdag, 28år -puuuh.
Jeg blev vækket med fødslesdagssang på sengen af M, Noah, mine forældre og deres plejebarn. Okay vækket er sgu nok så meget sagt eftersom Noah vågnede med et MOOAAR, og han var ikke helt tilfreds med at M tyssede på ham. M fik besked på at holde mund mens Noah fornærmet gemte sig under dynen, for derefter at springer op som trold af en æske: far du henter mormor og morfar og jeg henter Bilal.
Alt dette foregik mens jeg mere eller mindre troværdigt lod som om jeg sov.

Morgenens gaver var ikke dårlige. En meget fin pose Noah havde lavet, to strikke/hæklebøger jeg havde ønsket mig meget, penge, sommerlejr til mig og Noah og gavekort til Matas.


Posen har Noah lavet sammen med mormor, det var vist meningen det skulle have været en julegave men han nåede ikke at blive færdig med den så nu blev det en fødslesdagsgave. Igår havde han meget tappert knoklet med at få den færdig selvom koncentrationen eftersigende dalede hen imod den 10. række der skulle syes.
Jeg elsker når han laver ting til mig og posen er perfekt til hækletøjet, især mindre projekter som dyrene i bogen!








2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen. Og hvor er det nogle fine ting din søn har lavet :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak (:
    Han var også meget stolt!

    SvarSlet