HTML

tirsdag den 7. februar 2012

Håndværkersex

Sex og fantasier, en sjov størrelse egentlig.
Vores fantasier kan ofte være langt fra hvad vi kvinder rent faktisk ønsker os i virkeligheden. Og hvad vil jeg så frem til med denne lille indledning.... jo mine damer - håndværkersex!
Begrebet håndværkersex og eventuelle tilhørende eller ikke tilhørende fantasier er for altid, og jeg mener virkelig for altid ødelagt for mig. Slut prut kaput! Grunden, den er nedenstående billede som en venlig sjæl lagde på Facebook.
Ja, ja, ja der har nok stået kundeservice eller noget i den dur men det gør der ligesom ikke rigtig på billedet.


Helt ærligt der er bare så mange steder det her ikke spiller.

For det første kan vi starte med navnet 'Knud'.
Helt ærlig piger forestil jer det lige, i står der i jeres mest sexede undertøj for nu er i endelig single efter 10år i et forhold og nu skal det være, hot og svedig håndværkersex. Det mest impulsive i, i jeres liv har gjort, håndværkeren dukker op og præsentere sig. 'Hej, jeg hedder Knud'. Det eneste der kunne gøre det være var at det foregik på syngende jysk.

Dernæst kan vi tage ordet kusse, nej vel det giver ligesom sig selv. Hvem har egentlig fundet på det ord, jeg kan ikke komme i tanke om noget grimmere ord for 'den dernede'.

Til sidst, 'kommer overalt'. Come on, når jeg fantasere så afsluttes fantasien altså ikke med en større omgang rengøring fordi Knud 'kommer overalt'.

Min konklussion må nok blive at fantasier er fantasier og det er somregel inde i ens lille hoved de fungere bedst.

Jeg vil afslutte med et citat fra Noah da han stod og tissede inden sit bad igår:
Mor jeg har en kort tyk tissemand....B* har en lang tynd tissemand. Jeg vil altså hellere have en lang tyk tissemand.

Tjaaaa måske er det ikke helt forkert at starte lidt undervisning om sex og krop i 1.kl eller hvornår regeringen snakker om.

(*B er et barn som Noah leger meget med og blandt andet har badet i badebassin med og der må have lagt mærke til det)

1 kommentar:

  1. Uheldig montering af firmanavn:-)
    Vil dog på det varmeste anbefale håndværkersex:-) Hilsen Mie (gift med en tømrer)

    SvarSlet