HTML

mandag den 20. februar 2012

Gravhunden Gerhart

I fredags fandt vi som tidligere nævnt hæklebogen frem og Noah valgte en gravhund og Bilal en ninja skildpadde.
Jeg nåede ikke at hækle særlig meget på dyrene til drengene lørdag, for jeg var den heldige vinder af en ordentlig omgang blærebetændelse. Noah har været meget utålmodig og hele tiden spurgt hvornår gravhunden var færdig. Nu er den klar til han kommer hjem fra børnehave senere.

I får selvfølgelig lige et par billeder.


              
Opskriften er fra bogen Flere hæklede dyr af Maja Hansen

12 kommentarer:

  1. Den er da blevet rigtig sød :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er den sød(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den da bare alt sor sød - Kan godt forstå han valgte gravhunden, den er da lige til at knuselske :)

    Kh. Frk. Høiriis / Jeanette

    SvarSlet
  4. Mange tak. Den er blevet flittigt brugt efter den lille rødhårede kom fra fodbold

    SvarSlet
  5. Hej Kirsti.
    Den er utrolig flot, det er fantastisk at man kan lave sådanne ting :) Jeg håber, at din søn blev rigtig glad for hunden ;)

    SvarSlet
  6. Hej! Jeg har fået en blog-award som jeg rigtig gerne vil give videre til dig, da jeg synes din blog er så hyggelig:-) knus Mie http://fri-rummet.blogspot.com/2012/02/endnu-en-blog-award.html

    SvarSlet
  7. Jeg har også fået en blog award, som jeg har valgt at give videre din blog(:

    Du kan se hvordan man gør på min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare sød. Jeg har planer om at jeg skal i gang med en magen til inden så længe. Men først er der bestilling på en ko :)

    SvarSlet
  9. Tak for rosen!!

    Mange tak for de to blog Awards! Det betyder meget at vide andre er glade for bloggen!

    SvarSlet
  10. Hvor har du en dejlig blog. En masse flotte, insiprerende og kreative ting! :-) Super fedt! Er blevet fast læser!

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Johanne velkommen til (: tak for rosen! Jeg deler gerne af opskrifter der ik er copyright på el link til opskrifter fra nettet!

    SvarSlet