HTML

fredag den 18. maj 2012

Brøndby djævlehuer til neonatal afd.


Jeg gik igang med at lave gul og blåstribede huer da det lige var de farver jeg havde med som jeg synes passede bedst sammen.



Halvvejs inde i den første hue gik det op for mig at det da var Brøndby farver. Ja ja jeg er lidt langsom og absolut ikke interesseret i fodbold, men måske sidder der nogle fædre med nogle fortidligt fødte drenge der er fodbold gale.



Det blev til 3 forskellige størrelser i 3 forskellige mønstre.


4 kommentarer:

  1. Jeg er nu heller fodboldfan, men må give dig ret. Det ligner Brøndby huer! ;)

    SvarSlet
  2. Man kunne vel strengt taget også kalde dem for IKEA-huer :0)

    SvarSlet
  3. Jeg er SÅ meget Brøndby fan, og hvis jeg havde en søn, skulle han da helt sikkert have sådan en ;)
    Mit hovede et vist for stort ...

    SvarSlet