HTML

tirsdag den 15. maj 2012

Hej derude - inspirer mig!


Der er så mange spændende DIY's, opskrifter osv i blogland og dum som jeg er så har jeg ikke gemt link når jeg er støt på noget jeg synes var et interessant projekt at lave.

For en gangs skyld har jeg ikke 1000 ting jeg gerne lige vil have lavet så nu vil jeg lade det være op til jer at inspirere mig til hvad jeg skal skrive på min to-do-liste.

Det er primært indenfor flg. ting jeg savner inspiration.

- strik
- hækling
- patchwork syet i hånden
- generel syning i hånden
- projekter man kan lave med børn
- projekter til velgørenhed
- generelt mindre projekter, med mindre mener jeg ting til børn, tæpper, sjaler, dyr o.lign. men hey surprise me.



3 kommentarer:

  1. Må eg foreslå "min egne" smølfer og rasmus Klump- de er lidt i stil med de figurer du har lavet af Maja Hansens:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Hvis du ikke allerede har en bruger på Pinterest, kan det varmt anbefales - selvom man når at blive inspireret til 100 gange så mange projekter, som man rent faktisk har tid til ;)

    Mine boards er her:
    http://pinterest.com/kreativitaz/

    SvarSlet
  3. Hej Kirsti
    Jeg kan ikke lige finde din mail nogen steder, men du har vundet min giveaway http://www.xoeinding.dk/2012/05/vinder-af-giveaway-500-kr-til-malika.html så vil du ikke kontakte mig.
    Kh Line

    SvarSlet